Gjest glad for svar:=) Skrevet 20. november 2006 Skrevet 20. november 2006 Når jeg skal brenne en cd, stopper den helt i slutten av prosessen på 99%, da bare jobber den og jobber og den henger seg opp, og jeg får ikke brent cd'n, og må avbryte hele greia. Jeg blir veldig glad om noen kan svare meg på hva dette kan være, og hva jeg kan gjøre med det:=) 0 Siter
Gjest kjøpe ny? Skrevet 20. november 2006 Skrevet 20. november 2006 Vår holdt på sånn og var rett og slett ødelagt. 0 Siter
Gjest glad for svar:=) Skrevet 20. november 2006 Skrevet 20. november 2006 Vår holdt på sånn og var rett og slett ødelagt. Så kjedelig da.. den er "inni"maskinen ( for å si det på pc for dummies- språk:).. jeg hadde håpet det var noe man kunne gjøre for å fikse den.. får se om jeg får noen andre svar også:=) 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 21. november 2006 Skrevet 21. november 2006 Så kjedelig da.. den er "inni"maskinen ( for å si det på pc for dummies- språk:).. jeg hadde håpet det var noe man kunne gjøre for å fikse den.. får se om jeg får noen andre svar også:=) Er det noe du kan gjøre for å fikse den må du gjerne inn i maskinen og hente den ut uansett. :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.