Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei.

Nå er det ei god stund siden sist jeg skrev inn her, men følger med hver eneste dag likevel!

Jeg er nå 14+4 uker på vei, med mitt tredje barn, og har kjent liv siden uke 11 (selv om de fleste ikke tror det!).

Det kan gå noen dager imellom hver gang jeg kjenner noe, og så plutselig kommer det igjen! Følelsen er helt herlig, og skulle ønske at jeg snart kunne kjenne liv hver eneste dag!

Ellers har jeg det veldig bra, kvalmen og uggenheten har sluppet taket, og jeg er i bedre form.

Skal på ultralyd 20. desember, og gleder meg innmari til det. Håper vi får vite kjønnet på babyen, selv om jeg fikk beskjed om at for "oss med litt ekstra polstring på magen kan det være vanskeligere å se". Men det hadde vært moro å vite, ettersom vi ikke har villet vite gangene før!

Den tid, den sorg, bare babyen har det bra så er det det viktigste!

Vel, nå fikk jeg lufta ut litt tanker og følelser til dere, og det var godt.

Lykkelig klem fra

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/255078-%C3%A5-kjenne-liv-i-uke-14/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest trultemor26

Jeg og kjente liv fra uke 10-11. Ingen som trodde meg heller.. hehe

Lykke til med resten av svangerskapet!

Selv sitter jeg her i uke 33 og håper at mildværet skal holde seg lengst mulig, og jeg er veldig takknemlig for hvert skritt jeg får med fast grunn under føttene.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...