Orio Skrevet 21. november 2006 Skrevet 21. november 2006 Hvor lenge varer en depresjon? Var egentlig ikke noe mer, vil bare gjerne ha et håp om at det kommer bedre tider. (Eller en påminnelse, jeg har jo opplevd dette før.) 0 Siter
Gjest Jente31 Skrevet 21. november 2006 Skrevet 21. november 2006 Det kommer bedre tider, orio..det gjør det.. Stor klem fra meg til deg! 0 Siter
Gjest Psyk av alt Skrevet 21. november 2006 Skrevet 21. november 2006 Det kommer bedre tider, orio..det gjør det.. Stor klem fra meg til deg! Min depresjon har vart i ca 15 år. Både med forskjellige typer medikamenter og terapi 2 gng i uken i snart to år. Er i ferd med å gi opp. Ønsker å forsøke ECT. 0 Siter
Orio Skrevet 21. november 2006 Forfatter Skrevet 21. november 2006 Min depresjon har vart i ca 15 år. Både med forskjellige typer medikamenter og terapi 2 gng i uken i snart to år. Er i ferd med å gi opp. Ønsker å forsøke ECT. Oppmuntrende. Like ille hele tiden, eller har du noen dager som er bedre enn andre? Synes i alle fall du skal gi ECT en sjanse. Du har vel ikke så mye å tape? 0 Siter
Gjest Psyk av alt Skrevet 21. november 2006 Skrevet 21. november 2006 Oppmuntrende. Like ille hele tiden, eller har du noen dager som er bedre enn andre? Synes i alle fall du skal gi ECT en sjanse. Du har vel ikke så mye å tape? Vet at dette er et skikkelig deprimerende (!!) svar. Men tilfelle. Har hatt noen lettere perioder, men langt fra særlig fungerende. Er rede og klar for absolutt alt nå. Lobotomering, ECT, anything. 0 Siter
Gjest Jente31 Skrevet 21. november 2006 Skrevet 21. november 2006 Vet at dette er et skikkelig deprimerende (!!) svar. Men tilfelle. Har hatt noen lettere perioder, men langt fra særlig fungerende. Er rede og klar for absolutt alt nå. Lobotomering, ECT, anything. Oppmuntrende at du vil forsøke absolutt alt.. ikke gi opp.. 0 Siter
Gjest Psyk av alt Skrevet 21. november 2006 Skrevet 21. november 2006 Oppmuntrende at du vil forsøke absolutt alt.. ikke gi opp.. Jeg håper virkelig ECT kan hjelpe. Aner ikke om det er et tilbud som passer meg. Har epilepsi i tillegg. Må lese litt mer om det tror jeg. Har sendt et spørsmål rundt dette til NHD, håper på svar. 0 Siter
Gjest Jente31 Skrevet 21. november 2006 Skrevet 21. november 2006 Jeg håper virkelig ECT kan hjelpe. Aner ikke om det er et tilbud som passer meg. Har epilepsi i tillegg. Må lese litt mer om det tror jeg. Har sendt et spørsmål rundt dette til NHD, håper på svar. Kanskje du burde ta med i innlegget til nhd at du har epilepsi i tillegg.. Håper at han svarer deg.. Fælt å være derimert. 0 Siter
soso1365380441 Skrevet 22. november 2006 Skrevet 22. november 2006 får du ikke antidepressiva? 0 Siter
Orio Skrevet 22. november 2006 Forfatter Skrevet 22. november 2006 får du ikke antidepressiva? Jo, jeg har gått på det lenge nå, sammen med stemningsstabiliserende. Men det er tydeligvis ikke nok til å holde alle depresjoner unna. 0 Siter
Psyk. Stud. Skrevet 22. november 2006 Skrevet 22. november 2006 Kanskje du burde ta med i innlegget til nhd at du har epilepsi i tillegg.. Håper at han svarer deg.. Fælt å være derimert. Depresiv episode varer typisk 5-6 mnd sier min lærebok. Anbefaler deg å konsultere lege for å få utredning. Kanskje det er nødvendig med medisinering. En mild depresjon vil ofte gå over av seg selv. Ønsker deg det beste 0 Siter
Orio Skrevet 22. november 2006 Forfatter Skrevet 22. november 2006 Depresiv episode varer typisk 5-6 mnd sier min lærebok. Anbefaler deg å konsultere lege for å få utredning. Kanskje det er nødvendig med medisinering. En mild depresjon vil ofte gå over av seg selv. Ønsker deg det beste Fem-seks måneder? Er det noe en kan gjøre for å forkorte den tiden? 0 Siter
soso1365380441 Skrevet 22. november 2006 Skrevet 22. november 2006 Jo, jeg har gått på det lenge nå, sammen med stemningsstabiliserende. Men det er tydeligvis ikke nok til å holde alle depresjoner unna. kanskje du burde bytte preparat? får du beh. hos psykolog? kogetiv terapi er bra.. 0 Siter
Orio Skrevet 23. november 2006 Forfatter Skrevet 23. november 2006 kanskje du burde bytte preparat? får du beh. hos psykolog? kogetiv terapi er bra.. Går til samtaler på et DPS. Har nettopp snakket med legen, og medisinene er visst greie som de er. Har fått imovane, da, så nå sover jeg i hvert fall. 0 Siter
Psyk. Stud. Skrevet 24. november 2006 Skrevet 24. november 2006 Fem-seks måneder? Er det noe en kan gjøre for å forkorte den tiden? Ja:) Oppsøk lege og forklar situasjonen. 0 Siter
Orio Skrevet 25. november 2006 Forfatter Skrevet 25. november 2006 Ja:) Oppsøk lege og forklar situasjonen. Har vært hos lege, får behandling for depresjon og har fått det i noen år nå. Men depresjonene kommer allikevel. Hvordan kan jeg hindre det? Ev. hindre at de blir dype og langvarige? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.