Gjest ikke paranoid jeg eller? Skrevet 22. november 2006 Skrevet 22. november 2006 Er det sånn at når man er litt paranoid så er det noe stoff som mangler el. i hjernen? Eller kommer det av opplevde ting. Sånn som at jeg ble mobbet mye av en hel gjeng da jeg gikk på skolen, og idag (fortsatt)ikke stoler på mennesker, spesielt når det er mange tilstede. Føler ofte at hvis noen ler så er det av meg f.eks. Hva legger fagpersoner egentlig i en paranoid diagnose, og har årsaken noe å si her? (Uffda, ble vel litt vanskelig stillt dette spørsmålet). 0 Siter
serenity777 Skrevet 22. november 2006 Skrevet 22. november 2006 Paranoid er man ikke før man vet at man har rett. Altså ingen paranoid person ville innse at han selv var paranoid. Det du snakker om er dårlig selvtillit, og sosial angst. Ikke paranoia. 0 Siter
Gjest ikke paranoid jeg eller? Skrevet 22. november 2006 Skrevet 22. november 2006 Paranoid er man ikke før man vet at man har rett. Altså ingen paranoid person ville innse at han selv var paranoid. Det du snakker om er dårlig selvtillit, og sosial angst. Ikke paranoia. Tusen takk for det! Det var nå en lettelse å høre 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.