Gå til innhold

Takk til alle som har kommet m råd til meg c",)

Anbefalte innlegg

Dette har vært en vanskelig uke for meg.

Har aldri opplevd makan jeg..

Den fam.saken jeg skrev om for 2dager siden ga meg ikke engang slike følelser, enda den burde oppleves mer opprivende enn dette.

Men jeg regner kansje med at dette har sammenheng m at jeg snart skal til lege:kjent på masse innestengte følelser (for å komme videre)??

Dette er normalt, går jeg ut fra? Eller..?(satser iallefall på d:-)

Forresten så skrev jeg et brev til legen min, som jeg sendte i dag! (så nå er d ingen vei tilbake, håper bare han leser d..)

DET er jeg altså stolt av!!! Trodde aldri jeg skulle klare det..

Der forklarte jeg mine problemer og jeg skrev også at jeg har noen innlegg her og at nhd også har kommet m noen svar til meg (Håper d er ok, nhd:)samt mitt nick slik at han kan se på d om han vil.

Så igjen; tusen takk for at dere har støttet meg, alle sammen. Dere aner ikke hva dette har betydd for meg.

STOR KLEM til nhd og dere alle sammen fra

Fortsetter under...

Ps. Jeg ser virkelig frem til å snakke m legen min neste mandag, selv om jeg også gruer meg noe forferdelig. Men d er verd d, dessuten er d vanskeligste gjort idag.

Og så får jeg håpe at gevinsten blir stor etterhvert;)

D har vært mye støtte for meg i dette forumet. Hadde vært vanskelig å takle denne uka alene, tror jeg!!

Ps. Jeg ser virkelig frem til å snakke m legen min neste mandag, selv om jeg også gruer meg noe forferdelig. Men d er verd d, dessuten er d vanskeligste gjort idag.

Og så får jeg håpe at gevinsten blir stor etterhvert;)

D har vært mye støtte for meg i dette forumet. Hadde vært vanskelig å takle denne uka alene, tror jeg!!

Så flott at du kan skrive et brev da. Kankje jeg skulle gjort det og tatt det med når jeg skal til utredning. det er så mye lettere å få det ned på ett papir enn å sitte i en stol og bare skulle si alt på kommando. det ender ihvertfall for meg bare med at jeg glemmer 90% av det jeg skulle si. Men har man et brev eller en liste med punkter å forholde seg til klarer man det nok mye bedre.

Så flott at du kan skrive et brev da. Kankje jeg skulle gjort det og tatt det med når jeg skal til utredning. det er så mye lettere å få det ned på ett papir enn å sitte i en stol og bare skulle si alt på kommando. det ender ihvertfall for meg bare med at jeg glemmer 90% av det jeg skulle si. Men har man et brev eller en liste med punkter å forholde seg til klarer man det nok mye bedre.

Anbefales...!! (håper jeg da;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...