Gå til innhold

Øke cipralex...igjen?

Anbefalte innlegg

Hei!

Etter at jeg ble bra fra mine tavngstanker, har jeg trappet ned cipralex. Jeh bruker pr i dag10 mg. For tvangen sin del går dette veldig fint. Men det er så mye annet føler jeg.

I den siste tiden, er jeg kontant stressa. Jeg kaver meg opp, og vil ha ting klart med en gang. Helst i går;)

jeg faller raskt ned og fyker fort opp igjen. Jeg har brukt lamictal i fjor. Men sluttet med det, fordi jeg følte det ikke var noe poeng.

Nå vet jeg ingen ting lengre... Annet at jeg er deprimert, stressa og lei av å aldri klarer å trappe ned medisiner...

Ps, kan man være deprimert uten at det er veldig synlig? Ingen tror jeg er deppa, jeg smiler jo alltid. Men når jeg er alene, er saken enn annen... Trodde alle som var deprimerte var synlig på det jeg?

Vennlig hilsen,

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/255497-%C3%B8ke-cipralexigjen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...