dione1 Skrevet 24. november 2006 Skrevet 24. november 2006 Er det vanlig å ha ekstrem høy puls ved angstanfall? og skjelvinger etterpå? 0 Siter
Gjest vragn Skrevet 24. november 2006 Skrevet 24. november 2006 ja, veldig vanlig. Første gang jeg fikk angstanfall var i tannlegestolen rett før jeg fylte 18 år. Tannlegeassistenten, ble bekymret og sendte meg hjem med middlertidig fylling. Men legen sa det var ingenting å bekymre seg for. Sjelving kan absolutt ledsage angst. Det er vanlig at man får engstelse over om man er syk når man har angst, og kroppen reagerer, med å gå i panikkmodus. 0 Siter
Gjest Mechilah Skrevet 25. november 2006 Skrevet 25. november 2006 Det er det... Det er grusomt,men ikke farlig sies det. 0 Siter
Mihra Skrevet 26. november 2006 Skrevet 26. november 2006 Jeg tror ikke det er mulig å ha angstanfall uten å ha høy puls. Det er nervesystemet som aktiveres til kamp, og puls hører med. Etter en sterk anstrengelse er det helt normalt av man skjelver. Det går over når nervesystemet er tilbake i utgangsposisjon. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.