Gå til innhold

Noen som orker lese dette, tro?

Anbefalte innlegg

Jeg er ei jente på 39 som i 13 år har hatt samme arbeidsplass som en dame jeg fra første stund fikk problemer med. Jeg får helt sikkert refs her for å si det jeg nå sier, men saken er velden at jeg er så sjalu på henne. Hun er alltid den flinke, den rolige, den alle kollegene vil gjøre likt som, fordi hun har så gode ideer. Men hva med alle oss andre? Er ikke alles ideer verd å ta med seg? Jeg skulle jo så gjerne ønske at også mine forslag ble hørt, tror ikke de er så dumme bestandig...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/255520-noen-som-orker-lese-dette-tro/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du får ikke refs av meg! Du må bare bli litt tøffere, tro på deg selv og dine ideèr. Skrike litt høyere! Ingen er på høyde hele tiden, så mye av beundringen for henne, er i beste fall falsk!

Så snill du er!! Takk! Jeg er så nede for tiden, skjønner du, mye pga saken i det forrige innlegget. Skammer meg over å ønske å bli hørt/være god. Eller om jeg skal være ærlig; bli best...Jeg synes det er flott med andre kollegers gode ideer, men denne ene dama skal alltid hevde seg og være orakel. Jeg kjenner jeg blir så misunnelig..

Du er barnslig. At du beskriver deg selv som JENTE når du er 39 forklarer det meste.

Jente er 0-18 år, til nød opp til 25.

Det forekommer meg merkelig å kalle meg selv "dame" eller "kvinne". Derfor. Ikke fordi jeg ikke ER det, men det føles merkelig å titulere meg selv det.

Annonse

Så snill du er!! Takk! Jeg er så nede for tiden, skjønner du, mye pga saken i det forrige innlegget. Skammer meg over å ønske å bli hørt/være god. Eller om jeg skal være ærlig; bli best...Jeg synes det er flott med andre kollegers gode ideer, men denne ene dama skal alltid hevde seg og være orakel. Jeg kjenner jeg blir så misunnelig..

Jeg er ikke redd for å snakke høyt, heller ikke foran selvutnevnte "genier".Det må jo være en utrivelig arbeidsplass, når bare en får lov til å ha ideèr...

Å innrømme sjalusi, er en topp egenskap, bare ikke la den dominere deg! Kom deg opp av hengemyra og si din mening!

Jeg er ikke redd for å snakke høyt, heller ikke foran selvutnevnte "genier".Det må jo være en utrivelig arbeidsplass, når bare en får lov til å ha ideèr...

Å innrømme sjalusi, er en topp egenskap, bare ikke la den dominere deg! Kom deg opp av hengemyra og si din mening!

Nå hjalp du meg mange hakk oppover. Tusen takk igjen.

Kanskje hun ikke er så mye dyktigere enn dere andre, men at hun er vedlig selvsikker? En idé kan være middelmådig, men legges den fram med selvsikkerhet og på en overbevisende måte, virker den med ett 10 ganger bedre...Kanskje du trenger å styrke selvtilliten din? Øve på presentasjonsteknikk og tydelig kommunikasjon?

Å innrømme sine følelser -også de negative-er modent og viser selvinnsikt, synes jeg. Når du er deg bevisst hva du tenker og føler har du også større mulighet til å bestemme hva det gjør med deg, slik at det ikke får ta styringen helt! Slik hidi sier så bra.

Tro på deg selv, og stå på krava;)

Kanskje hun ikke er så mye dyktigere enn dere andre, men at hun er vedlig selvsikker? En idé kan være middelmådig, men legges den fram med selvsikkerhet og på en overbevisende måte, virker den med ett 10 ganger bedre...Kanskje du trenger å styrke selvtilliten din? Øve på presentasjonsteknikk og tydelig kommunikasjon?

Å innrømme sine følelser -også de negative-er modent og viser selvinnsikt, synes jeg. Når du er deg bevisst hva du tenker og føler har du også større mulighet til å bestemme hva det gjør med deg, slik at det ikke får ta styringen helt! Slik hidi sier så bra.

Tro på deg selv, og stå på krava;)

Tusen takk! Det er mange reflekterte, empatiske mennesker her inne, skjønner jeg..

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...