Gjest eksamensnerver Skrevet 24. november 2006 Skrevet 24. november 2006 Jeg sliter så med å få sove når jeg skal ha eksamen. Etter en søvnløs natt er det nærmest umulig å konsentrere seg på en eksamen. Tror dere en lege ville ha skrevet ut resept på et avslappende middel som en engangsforeteelse? (eller i liknende tilfeller...) 0 Siter
Gjest vrang Skrevet 24. november 2006 Skrevet 24. november 2006 Tror nok det. Med mindre du har en fryktelig streng lege da. Feks min søster tok en halv vival før examen, og hun er veldig imot alt av medisiner, og er helt uten psykopatologi. 0 Siter
Gjest Mechilah Skrevet 25. november 2006 Skrevet 25. november 2006 Tror du får det ja.... Men det er lett å "ty til dem",når man har dem,det vet jeg. Skulle bare ha dem i en periode,den ble lang,ville bare si "vær forsiktig med beroligende" 0 Siter
Mihra Skrevet 26. november 2006 Skrevet 26. november 2006 Tror nok det. Med mindre du har en fryktelig streng lege da. Feks min søster tok en halv vival før examen, og hun er veldig imot alt av medisiner, og er helt uten psykopatologi. Hvis det bare er søvn som er problemet går det an å ta allergitabletter sm man blir trøtt av. Det funker noen dager, og gjør deg ikke avhengig. Tror ikke det er så lurt å ta skrittet over på beroligende. Prøv heller å finne en måte å mestre stess på. Stress er kun skadelig i den grad du opplever stressoren som truende. En sunn livsstil og gode mestringsstrategier er mye viktigere enn en vival eller to:-) Noen ganger er den vansklige veien den beste investeringen. Du skal vel ha flere eksamener etterhvert? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.