Gå til innhold

Om å dele og å være alene

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet ikke helt hvorfor jeg skriver her nå, bare litt kontakt med verden antar jeg, for akkurat nå er jeg så uendelig alene!

Er vant til å være alene, men ikke etter å ikke ha vært det. Har klart å dele noe som er fryktelig vanskelig å vondt.

Og det er jo bra. Vet det! Men nå er jeg alene igjen med smerten, og ikke like vant til det, på en måte.

Fullt kaos inni meg og orker egentlig ikke ha noen her heller. Men alikevel..

Så, hei verden!!

Gjest Løvetannbarnet
Skrevet

Hei Skal!

Det er ikke lett det der, å dele noe vanskelig, for så å være alene med smerten og tanker etterpå.. Det er som om verden har rast sammen ikke sant?

Men flott at du skriver her da! Du er kanskje fysisk alene, men det er nok likevel noen som TENKER på deg :)

Er det noe du vil dele, kanskje du vil føle bedre etterpå?

Skrevet

Denne dagen har du klart noe ufattelig modig, du har delt -mer enn du kanskje selv beregnet at du klarte å gjøre. Naturlig nok da er spriker dine sår på vidt gap. Jeg vil tro du har det helt forferdelig nå.. som du selv sier så er det bra(!) at du har delt dette.. men du sitter alene igjen med alt dette som nå er åpnet opp. Jeg vil råde deg til å skrive mye nå frem til du ser dette mennesket igjen, få ned alt.. istede for å vandre hvileløst rundt med 100 tanker i hodet. Akkurat i disse dagene må du finne noe som kan gi deg pauser; filmer -besøk, skriving, hva som helst bare det gir deg litt pusterom.

Jeg er stolt av deg. Og jeg er svært glad for at du endelig våget å sette ord på deler av dette som har vært -og er- et helvete for deg.

Skrevet

Hei Skal!

Det er ikke lett det der, å dele noe vanskelig, for så å være alene med smerten og tanker etterpå.. Det er som om verden har rast sammen ikke sant?

Men flott at du skriver her da! Du er kanskje fysisk alene, men det er nok likevel noen som TENKER på deg :)

Er det noe du vil dele, kanskje du vil føle bedre etterpå?

Er nok ikke helt der enda, men takk for omtanken.

Skrevet

Denne dagen har du klart noe ufattelig modig, du har delt -mer enn du kanskje selv beregnet at du klarte å gjøre. Naturlig nok da er spriker dine sår på vidt gap. Jeg vil tro du har det helt forferdelig nå.. som du selv sier så er det bra(!) at du har delt dette.. men du sitter alene igjen med alt dette som nå er åpnet opp. Jeg vil råde deg til å skrive mye nå frem til du ser dette mennesket igjen, få ned alt.. istede for å vandre hvileløst rundt med 100 tanker i hodet. Akkurat i disse dagene må du finne noe som kan gi deg pauser; filmer -besøk, skriving, hva som helst bare det gir deg litt pusterom.

Jeg er stolt av deg. Og jeg er svært glad for at du endelig våget å sette ord på deler av dette som har vært -og er- et helvete for deg.

Tankene mangeler ord nå.. Men jeg avleder og avleder. Det funker en del!

Takk!

Skrevet

Kjære deg skal!

Du får en klem fra meg....jeg tenker på deg!!!

Skrevet

Kjære deg skal!

Du får en klem fra meg....jeg tenker på deg!!!

Takk bibb! Prøver å lytte til damen på sovecden min, lage en beskyttelse av "every good thought that has ever been sent your way". Så er glad for alle tanker!

Den virker litt beroligende, selvom jeg ikke sovner.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...