Gjest Til ettertanke!! Skrevet 24. november 2006 Skrevet 24. november 2006 Å le er å risikere å bli tatt for å være dum. Å gråte er å bli tatt for å være sentimental. å komme en annen i møte er å risikere å bli involvert. Å vise følelser er å risikere å blottlegge sitt egentlige jeg. Å gi uttrykk for sine ideer,sine drømmer,er å risikere å tape ansikt. Å gi kjærlighet er å risikere å ikke få noe igjen. Å leve er å risikere å dø. Å håpe er å risikere fortvilelse. Men du må risikere noe,for den største faren i ditt liv er å ikke risikere. Den person som ikke risikerer noe,gjør ingenting,har ingenting,er ingenting. Han kan kanskje unngå lidelser og sorg, men han kan rett og slett ikke forandre seg,føle,vokse,elske,leve!! Lenket til sine holdninger er han en slave,han har forspilt friheten. Bare en person som risikerer er fri!! 0 Siter
Gjest Jente31 Skrevet 25. november 2006 Skrevet 25. november 2006 Dette var så fint at jeg har lyst til å printe det ut og henge d opp på do døra så alle kan lese d!!! D var mange ord til ettertanke d.. c",) c",) 0 Siter
Gjest Ellipse Skrevet 25. november 2006 Skrevet 25. november 2006 Ja, dette har jeg faktisk nedskrevet i filofaxen min, men har ikke sett på det på en stund. Veldig sant er det. Så takk for påminnelsen! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.