Gå til innhold

NHD: Nødvendig å snakke om gamle vonde ting?

Anbefalte innlegg

Du svarte meg på et av mine tidligere innlegg at d er stort håp for meg å få et bedre liv m riktig beh.(18/11: "vil jeg bli frisk m behandling?") TAKK FOR D!!

Vil du svare meg på ett spm til..? D betyr mer enn du aner da jeg virkelig jobber mye m meg selv for å komme meg videre c",)

Jeg skal altså til fast legen min 4.des og lurer på om d er nødvendig å snakke om gamle,vonde ting; ting man kansje har fortrengt?

Eller er dette nødvendig for den videre behandling,- altså en del av behandl...?

Selv føler jeg vel sterkt for å fokusere på nåtid/framtid i stedet for gamle, vonde ting.. men jeg vet ikke?

(Kansje er jeg bare redd for å kjenne på vonde ting også..som beskrevet i mitt innl. under?!)

Takker for evt svar;)

Fortsetter under...

Hei på deg :)

Vil bare si "så flott at du er så motivert til å jobbe med deg selv"

Jeg er enig med deg da,bedre å jobbe med nutid og fremtid,istedenfor å grave i fortiden...tror det kan gjøre vondt verre :(

Lykke til :D

Hei tilbake;)

Ja er kjempemotivert. Er bare jeg som kan gjøre noe m egen helse-ingen andre;)

Derfor er dette forumet et flott sted man kan lufte tanker på, finne ut av ting for å komme seg videre og så er d så fint å få svar fra andre m erfaringer!!

Hilsen

Gjest Mechilah

Hei tilbake;)

Ja er kjempemotivert. Er bare jeg som kan gjøre noe m egen helse-ingen andre;)

Derfor er dette forumet et flott sted man kan lufte tanker på, finne ut av ting for å komme seg videre og så er d så fint å få svar fra andre m erfaringer!!

Hilsen

Ja det er sant det :)

Hilsen meg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...