Gjest Jente31 Skrevet 25. november 2006 Skrevet 25. november 2006 Du svarte meg på et av mine tidligere innlegg at d er stort håp for meg å få et bedre liv m riktig beh.(18/11: "vil jeg bli frisk m behandling?") TAKK FOR D!! Vil du svare meg på ett spm til..? D betyr mer enn du aner da jeg virkelig jobber mye m meg selv for å komme meg videre c",) Jeg skal altså til fast legen min 4.des og lurer på om d er nødvendig å snakke om gamle,vonde ting; ting man kansje har fortrengt? Eller er dette nødvendig for den videre behandling,- altså en del av behandl...? Selv føler jeg vel sterkt for å fokusere på nåtid/framtid i stedet for gamle, vonde ting.. men jeg vet ikke? (Kansje er jeg bare redd for å kjenne på vonde ting også..som beskrevet i mitt innl. under?!) Takker for evt svar;) 0 Siter
Gjest Mechilah Skrevet 25. november 2006 Skrevet 25. november 2006 Hei på deg Vil bare si "så flott at du er så motivert til å jobbe med deg selv" Jeg er enig med deg da,bedre å jobbe med nutid og fremtid,istedenfor å grave i fortiden...tror det kan gjøre vondt verre Lykke til 0 Siter
Gjest Jente31 Skrevet 25. november 2006 Skrevet 25. november 2006 Hei på deg Vil bare si "så flott at du er så motivert til å jobbe med deg selv" Jeg er enig med deg da,bedre å jobbe med nutid og fremtid,istedenfor å grave i fortiden...tror det kan gjøre vondt verre Lykke til Hei tilbake;) Ja er kjempemotivert. Er bare jeg som kan gjøre noe m egen helse-ingen andre;) Derfor er dette forumet et flott sted man kan lufte tanker på, finne ut av ting for å komme seg videre og så er d så fint å få svar fra andre m erfaringer!! Hilsen 0 Siter
Gjest Mechilah Skrevet 25. november 2006 Skrevet 25. november 2006 Hei tilbake;) Ja er kjempemotivert. Er bare jeg som kan gjøre noe m egen helse-ingen andre;) Derfor er dette forumet et flott sted man kan lufte tanker på, finne ut av ting for å komme seg videre og så er d så fint å få svar fra andre m erfaringer!! Hilsen Ja det er sant det Hilsen meg. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.