Gjest Violsa Skrevet 25. november 2006 Skrevet 25. november 2006 Holder meg for ørene. Orker ikke skrikingen.Hvorfor kom jeg hit. fordi jeg er glad i de. en vanlig familie hadde vært så fint. jeg hater og jeg elsker på samme tid. 0 Siter
Gjest Violsa Skrevet 25. november 2006 Skrevet 25. november 2006 jeg ødela ikke s-video kontakten. Så hvorfor skal jeg straffes. 0 Siter
Gjest bare meg i natten.. Skrevet 25. november 2006 Skrevet 25. november 2006 jeg ødela ikke s-video kontakten. Så hvorfor skal jeg straffes. Kjære deg. Fikk så vondt av å lese innlegget ditt. Er det familien din du er hos? Som skriker og straffer deg? Forstår du både elsker og hater dem, høres helt forferdelig ut. Hva med å pakke sakene og dra din vei i morgen? Har egentlig ikke noe fornuftig å si, ville bare si at jeg er våken og leste innlegget ditt. Lett å føle seg alene, sånn midt på natten, i trøbbel. Sender deg masse styrke og varme tanker, og håper inderlig at de kommer på bedre tanker - så de er snillere mot deg. Ha det bra, god natt og sove godt. God klem fra 0 Siter
Gjest Violsa Skrevet 25. november 2006 Skrevet 25. november 2006 Kjære deg. Fikk så vondt av å lese innlegget ditt. Er det familien din du er hos? Som skriker og straffer deg? Forstår du både elsker og hater dem, høres helt forferdelig ut. Hva med å pakke sakene og dra din vei i morgen? Har egentlig ikke noe fornuftig å si, ville bare si at jeg er våken og leste innlegget ditt. Lett å føle seg alene, sånn midt på natten, i trøbbel. Sender deg masse styrke og varme tanker, og håper inderlig at de kommer på bedre tanker - så de er snillere mot deg. Ha det bra, god natt og sove godt. God klem fra vanskelig er så glad i de. Og de er snille selv om de straffer meg og er ekle 0 Siter
Gjest Violsa Skrevet 25. november 2006 Skrevet 25. november 2006 vanskelig er så glad i de. Og de er snille selv om de straffer meg og er ekle jeg gjør alltid noe galt. Sånn er det bare. Men jeg elsker familien min høyere enn himmelen. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.