Gjest bikkja Skrevet 25. november 2006 Skrevet 25. november 2006 jeg har gått på disse to nå i noen mnd pga bipolar, og har blitt en hissigpropp og litt aggresiv, noe som sliter veldig på de runt meg og så klart meg selv for jeg er klar over det. Har fått psykose tabletter for dette, men blir helt sløv av det, og slik vil jeg ikke ha det, har du noen rås NHD. Fortvilet bipolar. 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 25. november 2006 Skrevet 25. november 2006 Jeg vil tro at det er grunnlidelsen (bipolar)/den aktuelle episoden og ikke medisinene som gjør deg aggressiv. 0 Siter
Gjest bikkja Skrevet 25. november 2006 Skrevet 25. november 2006 Jeg vil tro at det er grunnlidelsen (bipolar)/den aktuelle episoden og ikke medisinene som gjør deg aggressiv. Takker for svar, men kan det forværre meg, jeg har ikke vært slik før, gått på den kombinasjonen i bare få mnd og har hatt sykdommen i flere år ? Har du råd til hva en skal gjøre til dette, slutt å prøve nye, noe jeg igrunn ikke har lyst til etter sykehus opphold pga bytting, eller er den noen medisiner som en kan få i tilegg, off litt fortvilet her nå. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.