Gå til innhold

mareritt i våken tilstand?

Anbefalte innlegg

Gjest trøtt nå

Eller er jeg blitt gal?!

Jeg har store problemer med å sovne om kvelden så lenge samboeren min er oppe. Han er ofte oppe til langt på natt, så jeg må legge meg før han. Jeg blir ofte liggende med en slags uro inni meg.

Her en natt lå jeg og vred meg i mange timer. Jeg klarte ikke sovne, men lå og døste på en måte. Plutslig opplevde jeg noe som jeg synes ligner på mareritt. Kan ligne på et febermareritt, ettersom jeg fikk fysiske reaksjoner også. Jeg var iskald.

Dette skjedde sånn i sekstida om morgenen og jeg turte ikke legge meg igjen. Lurer på hva som skjedde. Fikk jeg panikk, drømte jeg virkelig i våken tilstand? Jeg klarte ihvertfall ikke styre tankene selv.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/255665-mareritt-i-v%C3%A5ken-tilstand/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...