Gå til innhold

Sånne syke tanker som dukker opp inne i hodet..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dere har vel alle opplevd slike absurde tanker som hva visst jeg plutselig gikk opp på bordet i møterommet og dansa. Skjønner hva jeg mener?

I den siste tiden, begynte for noen måneder siden, har jeg fått den syke tanken som: tenk visst der er noen her som kan lese tankene mine nå. Paranoide tanker altså, dette gjelder særlig om jeg er i nærheten av personer som jeg føler kan se "rett igjennom meg"...og påfølgende får jeg slike syke tanker, da særlig pervese tanker..tanker som jeg aldri ville realisert, men som dukker opp inne i hodet mitt ufrivillig, jeg prøver så godt jeg kan og kjempe imot dem. Jeg føler meg så skitten og ekkel, og jeg tenker: skjerp deg, slutt, dette er sykt. Noen ganger tror jeg at jeg holder på å bli gal...Jeg håper at dette bare er en eller annen periode jeg er inne i, og at ikke dette utvikler seg i den retning av at jeg blir sykelig paranoid.

Dette høres sikkert rart ut, jeg vil bare vite i hvilken grad dette er allmenn greie, eller om jeg burde oppsøke hjelp eller noe....

Om min psykiske helse ellers, kan jeg jo nevne at jeg har ganske god kontakt med mine indre følelser, jeg våger å kjenne på disse. I tilleg har jeg en sterk empati for andre mennesker tror jeg, noen ganger kan det nesten vere plagsomt, jeg kan få ordentlig vondt av et menneske som går forbi meg, som jeg ikke kjenner i det hele tatt...

Kanskje jeg bare burde bli litt mer likegyldig i forhold til omstendighete.

Er foressten ei jente på 22 år..noen som føler seg igjen?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...