Gjest følungen Skrevet 26. november 2006 Skrevet 26. november 2006 Går det an å være både hypoman og deprimert samtidig? Har symptomer fra begge to for tiden. 0 Siter
oslojente22 Skrevet 26. november 2006 Skrevet 26. november 2006 Jeg er det jeg også så det må da gå ann. Det føles som om jeg ikke klarer å sitte stille, skjelver innvendig og skravler som en gal samtidig som jeg er helt knust og egentlig bare vil gjemme meg i et hull i bakken. Det er ganske snodig. 0 Siter
Gjest Jente31 Skrevet 26. november 2006 Skrevet 26. november 2006 Lurer på dette jeg også. Prøver å finne svar på nettet, men d er så forvirrende. 0 Siter
Gjest melmøll Skrevet 26. november 2006 Skrevet 26. november 2006 Jeg er det jeg også så det må da gå ann. Det føles som om jeg ikke klarer å sitte stille, skjelver innvendig og skravler som en gal samtidig som jeg er helt knust og egentlig bare vil gjemme meg i et hull i bakken. Det er ganske snodig. det er rare greier. Jeg er også sånn. Jeg kan skravle som en gal og virke veldig lystig slik at folk som vet jeg er deprimert begynner å lure. Jeg begynner også å lure. Er jeg glad? Er jeg deppa? Blir litt forvirra av egen oppførsel. 0 Siter
Gjest issska Skrevet 27. november 2006 Skrevet 27. november 2006 selvfølgelig går det an, det kalles en blandet episode. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.