Gå til innhold

Å fjerne mobilselskapnavnet på display

Gjest lene VV

Anbefalte innlegg

Jeg har Chess som leverandør av mobilabonnement og ønsker å fjerne logo/id'en "chess" på displayet. Noen som vet hvilken kode man må sende for å bli kvitt "reklamen"?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

kan du ikke bytte det ut med et av bildene du har tatt? Hvis du har bildemobil da....

Mulig at seg uttrykt meg litt feil...Jeg kan bytte bilde i bakgrunnen, men likevel står det CHESS ovenpå bildet, uansett hva slags bilde man har. Noen som vet om noen tips på å fjerne id'en til Chess?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har lurt på det samme. Dumt med den logoen over bildet, da er det ikke alle bilder som kan brukes.

Håper noen vet. :-)

Hvilken mobil har du? På enkelte mobiler kan du fjerne logoen via menyen på mobilen.

På min samsung d500e finner jeg funksjonen under innstilliger, videre til display innstillinger, så til tekstvisning og der velger jeg tekstposisjon av. Voila!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilken mobil har du? På enkelte mobiler kan du fjerne logoen via menyen på mobilen.

På min samsung d500e finner jeg funksjonen under innstilliger, videre til display innstillinger, så til tekstvisning og der velger jeg tekstposisjon av. Voila!

Det er en Nokia. Får sjekke innstillingene. .-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg forstår hva du mener.

Det Chessmerket er ikke som en vanlig logo etter hva jeg har skjønt.

Hvis du går inn på innstillinger så vil du, er det under display?, finne ut at deaktivere/aktivere operatørlogo er uaktiv, slik at du altså ikke kan be om å få det slettet der som ved vanlige logoer.

Har hørt noen rykter om at dette er noe de har gjort med hensikt, det er ikke meningen at vi skal få det vekk sånn uten videre, men hvor sant dette er vil ikke jeg tørre å påstå noe om.

Ingen poeng i å bestille "logoblank" fra diverse leverandører iallefall hvis du har det logoproblemet jeg tenker på, du vil ikke få valutta for penga for å si det sånn.

Send en mail til Chess, forklar hvilken mobil du har og spør de hvordan du fjerne logon.

Og så sier du til oss andre her hvilket svar du fikk, okeyyyy ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mulig at seg uttrykt meg litt feil...Jeg kan bytte bilde i bakgrunnen, men likevel står det CHESS ovenpå bildet, uansett hva slags bilde man har. Noen som vet om noen tips på å fjerne id'en til Chess?

å, dette har irritert meg også grenseløst! tror det er noe spesiellt med Chess ja, for tidligere hadde jeg Netcom, på samme telefon som jeg har nå, og da bestilte jeg bare en blank logo for å fjerne den. Men med Chess så gikk ikke dette..:( Sikkert noe "lurt" se har funnet på for at vi skal reklamere for de..!! :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...