Gjest lene VV Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 Jeg har Chess som leverandør av mobilabonnement og ønsker å fjerne logo/id'en "chess" på displayet. Noen som vet hvilken kode man må sende for å bli kvitt "reklamen"? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pekkaline Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 kan du ikke bytte det ut med et av bildene du har tatt? Hvis du har bildemobil da.... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lene VV Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 kan du ikke bytte det ut med et av bildene du har tatt? Hvis du har bildemobil da.... Mulig at seg uttrykt meg litt feil...Jeg kan bytte bilde i bakgrunnen, men likevel står det CHESS ovenpå bildet, uansett hva slags bilde man har. Noen som vet om noen tips på å fjerne id'en til Chess? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
amber sun Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 Jeg har lurt på det samme. Dumt med den logoen over bildet, da er det ikke alle bilder som kan brukes. Håper noen vet. :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MiaMariaa Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 Send shblank til 2084. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
amber sun Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 Send shblank til 2084. Men det koster vel noe... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lurveline Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 Jeg har lurt på det samme. Dumt med den logoen over bildet, da er det ikke alle bilder som kan brukes. Håper noen vet. :-) Hvilken mobil har du? På enkelte mobiler kan du fjerne logoen via menyen på mobilen. På min samsung d500e finner jeg funksjonen under innstilliger, videre til display innstillinger, så til tekstvisning og der velger jeg tekstposisjon av. Voila! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
amber sun Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 Hvilken mobil har du? På enkelte mobiler kan du fjerne logoen via menyen på mobilen. På min samsung d500e finner jeg funksjonen under innstilliger, videre til display innstillinger, så til tekstvisning og der velger jeg tekstposisjon av. Voila! Det er en Nokia. Får sjekke innstillingene. .-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pontiac Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 Tror jeg forstår hva du mener. Det Chessmerket er ikke som en vanlig logo etter hva jeg har skjønt. Hvis du går inn på innstillinger så vil du, er det under display?, finne ut at deaktivere/aktivere operatørlogo er uaktiv, slik at du altså ikke kan be om å få det slettet der som ved vanlige logoer. Har hørt noen rykter om at dette er noe de har gjort med hensikt, det er ikke meningen at vi skal få det vekk sånn uten videre, men hvor sant dette er vil ikke jeg tørre å påstå noe om. Ingen poeng i å bestille "logoblank" fra diverse leverandører iallefall hvis du har det logoproblemet jeg tenker på, du vil ikke få valutta for penga for å si det sånn. Send en mail til Chess, forklar hvilken mobil du har og spør de hvordan du fjerne logon. Og så sier du til oss andre her hvilket svar du fikk, okeyyyy 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sakzi Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 Mulig at seg uttrykt meg litt feil...Jeg kan bytte bilde i bakgrunnen, men likevel står det CHESS ovenpå bildet, uansett hva slags bilde man har. Noen som vet om noen tips på å fjerne id'en til Chess? å, dette har irritert meg også grenseløst! tror det er noe spesiellt med Chess ja, for tidligere hadde jeg Netcom, på samme telefon som jeg har nå, og da bestilte jeg bare en blank logo for å fjerne den. Men med Chess så gikk ikke dette.. Sikkert noe "lurt" se har funnet på for at vi skal reklamere for de..!! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.