Signaturelle Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 Jeg har lyst til å lage lasagne i dag, men kunne tenke meg noe attåt. Har en sånn halvfabrikatpakke, den er god, men er det noen gode ideer ute å går om ting man kan ha oppi i tillegg? Sånn for en ekstra spiss på det 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fineline Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 løk, tomater, basilikum, oregano er alt noe som brukes i lasagna. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Signaturelle Skrevet 26. november 2006 Forfatter Del Skrevet 26. november 2006 løk, tomater, basilikum, oregano er alt noe som brukes i lasagna. hva med soltørkede tomater? noen som har prøvd det? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sunnie1365380407 Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 hvitløk og chili er godt i, og selvfølgelig løk. Bruk gjerne litt forskjellige oster på toppen (litt brie, eller blåmugg ost) i tillegg til vanlig revet ost. Og en god salat ved siden av:) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tynn tråd Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 hva med soltørkede tomater? noen som har prøvd det? Dessuten er det godt med hvitløksbrød til:) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fineline Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 hva med soltørkede tomater? noen som har prøvd det? Jeg har ikke prøvd det, men det høres godt ut. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs. Wallace Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 Dette er i seineste laget, men for ettertiden: Halvfabrikatlasagne kan med fordel jazzes opp med mye gøy: balsamicoeddik & litt sukker, hønsebuljong, finhakket løk, revet gulrot, hvitløk og frisk basilikum. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Speak Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 Jeg lager det alltid uten slike pakker, men vil anta du kan bruke det meste i tillegg. Men ved siden av må man ha en god salat + loff:-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.