Signaturelle Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 Hva gjør du i dag? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tynn tråd Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 Har nettopp kommet hjem fra tur i skogen sammen med mann og barn. Fikk også med oss bestemor:) Grillet pølser og drakk kakao:) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sunnie1365380407 Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 Har vært på sykkeltur med dattern rundt i nabolaget her. Samboeren er på tur med en kompis og kjøper nydelig persisk brød på Grunerløkker, og etterpå skal jeg lage god søndagsmiddag her. Pleier som regel å spise middag hos svigers på søndager:) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Signaturelle Skrevet 26. november 2006 Forfatter Del Skrevet 26. november 2006 Har nettopp kommet hjem fra tur i skogen sammen med mann og barn. Fikk også med oss bestemor:) Grillet pølser og drakk kakao:) Det hørtes koselig ut:-) Var ute i går så jeg er litt sliten, men i overraskende god form. Jeg tenkte å ta meg en dusj, sette på en vask, lage litt god frokost med kaffe til og bare sløve i dag egentlig.Skulle gjerne vært en tur ute og gjerne på kino, men alle vennene er jo fyllesyke 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mary Poppins Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 Stort sett er jeg ganske sliten på søndager etter byturer på lørdager så dagen går helst til å se på alle tv'seriene på TV-Norge mens jeg spiser all mulig junk food. Men igår tok jeg det rolig siden dagen idag må brukes litt effektivt. Har vasket litt i leiligheten og nå sitter jeg foran tv'en mens jeg prøver å lese litt. Etterpå skal jeg lage en enkel middag også tenkte jeg å bake boller som jeg kan servere når jeg får venninnebesøk etterpå. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hønemoren Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 Akkurat denne søndagen er jeg inne og lager en god middag for skal ha barn og barnebarn på middag snart. Ellers pleier jeg alltid å være ute på tur søndager og gjerne avslutte med en hockeykamp. Hender også jeg besøker ei gammel tante. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fresja Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 Ser sport på TV. Leter etter vanskelige ord i kryssord. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orio Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 Ligger i sengen og er småsyk. Akkurat passe syk til ikke å ha dårlig samvittighet for alt jeg ikke gjør, samtidig som jeg orker å lese litt, se TV og dole. Og ergrer meg litt over naboer som starter jula for tidlig. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ho mor Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 Vi hadde en god frokost og så var det søndagskole og etterpå tur i skogen med nistemat og kakao. Nå skal det snart bli middag og så er det innekos resten av kvelden. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Signaturelle Skrevet 26. november 2006 Forfatter Del Skrevet 26. november 2006 Ligger i sengen og er småsyk. Akkurat passe syk til ikke å ha dårlig samvittighet for alt jeg ikke gjør, samtidig som jeg orker å lese litt, se TV og dole. Og ergrer meg litt over naboer som starter jula for tidlig. oi, kan du høre jula fra naboen? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nellie Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 Er vel ikke akkurat typisk for søndager dette her, men i dag har i allefall vesla invitert ei venninne til pepperkakebakst, og nå ligger det noen få igjen som er ferdig malt, resten har de spist.. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orio Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 oi, kan du høre jula fra naboen? Jeg kan SE de blinkende julelysene. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
EllaJo Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 En typisk søndag er å ligge lenge, spise frokost, kanskje en luftetur ut og ellers bare slappe av. Kanskje besøk innimellom. I dag er jeg hjemme alene, samboeren er på fotballturnering og kommer sikkert ikke hjem før sent i kveld. Spist oppvarmet pizza fra i går, og sett på film. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NeaNoor Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 Vi (samboeren og jeg) sto seint opp, spiste frokost og gikk en tur. Her er det jo en 10-12 varmegrader, så vi sattt utendørs på en café i halvannen time. Så har vi laget og spist middag og spilt Yatzy innimellom. En rolig og fin søndag. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mañana Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 Siden lørdagskvelden enten består av A: jobbing til 4-5 om natta eller B: ute på byen til 4-5 om natta eller C:filmmaraton med sambo så blir søndagen alltid rolig. Sover lenge og nyter laaang frokost med lørdagsbilagene til Dagbladet og VG. Daffer rundt, surfer uten mål og mening og later oss og bare koser. Rekreasjon, restitusjon osv. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 I dag våknet jeg opp og var i skikkelig dårlig form. Pappa'n sto opp med lillegutt kl. 07. Jentene våknet også da hørte jeg. Jeg sovnet igjen. Pappa'n laget mat, kledde på minsten og fikk jentene til å kle på seg også. Jeg sto opp kl. 10, dusjet og la meg på sofaen (!). Så spiste jeg frokost og laget lunsj til lillebror. Pappa'n gikk ned for å male litt mer på rommet til mellomsøster. Så ble jentene sendt ut for å leke. De endte opp hos en nabo. Kom hjem for så bli oppringt for å være med og lage nisser hos en annen nabo. Pappa'n strøk skjortene han skal ha med seg på pendlerjobben sin. Barna kom hjem ca. 16. Da hadde pappa'n dratt på styremøte, og jeg laget middag. Så så vi på opptak fra MGP Junior. Kl. 18 ble det barne-TV og kveldsmat. Nå skal lillebror straks i badekaret, og så skal jentene bade og legge seg de også. Pappa'n kommer nok sent hjem, så jeg kommer nok til å kuul'n på sofaen. Når pappa'n kommer hjem så snakker vi litt sammen før vi legger oss. Dette er en ganske vanlig søndag når vi er hjemme. Men vi er ganske ofte hos svigers på søndagene. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dorthe Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 Soving, doling, serietitting, lage mat, klesvask, litt rydding, snakke med minstemann. Akkurat i dag så pakker jeg for minstemann og meg. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest girl with no name Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 Sove lenger enn vanlig, frokost foran TV'n i stua, spasertur, gallerirunde, kino eller dra på/få kaffebesøk. Om kvelden glaner vi på TV. Og så gjør jeg ofte litt husarbeid, eller hagearbeid. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moraki Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 Stå opp, kle på meg, spise, kirke med familien, middag med vin og glede etterpå. Akkurat nå sitter jeg bare i pysjen og slapper av. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.