Gå til innhold

Mindre liv her enn før

fineline

Anbefalte innlegg

Dere som har vært her lenge, har jeg rett i at det var mye mere aktivitet på dol for noen år tilbake?

Hvis jeg har rett, hva kan grunnen vaære?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Synes ikke det, men det kan være at du finner færre ting å engasjere deg i dersom du har vært borte en stund og ikke kjenner de nickene som er mest aktive akkurat nå. Den eneste gangen det virkelig var mer aktivitet enn det er sånn jevnt over, var da Livssyn og Etikk fremdeles var åpent. Ellers går det i bølgedaler, slik det alltid har gjort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nok det, i alle fall hvis du tenker over 5 år tilbake i tid.

Ja jeg tenker i hvert fall over fire år tilbake. Hva er grunnen tror du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg oppfatter det slik, i alle fall. Det har vært markant mindre aktivitet på "gravid" forumet fra første gang jeg var der inne (åtte år siden) til forrige gang jeg var aktiv der (to år siden).

Det er vel kommet flere forum rundt om, så folk finner seg andre steder å poste, tenker jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg tenker i hvert fall over fire år tilbake. Hva er grunnen tror du?

Tja, si det, den gangen hadde vi jo småprat også, det trakk jo endel folk.

I tillegg er endel av kranglefantene borte, som f.eks flisgubben og Sør. Det er jo litt synd det egentlig, fordi det skaper liv og røre. Men de har jo svært avvikende meninger av og til. Sør f.eks krangler med deg selv om du er enig med han, hehe.

Det er jo kjedelig hvis alle jatter mer og vi ikke får de store diskusjonene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tja, si det, den gangen hadde vi jo småprat også, det trakk jo endel folk.

I tillegg er endel av kranglefantene borte, som f.eks flisgubben og Sør. Det er jo litt synd det egentlig, fordi det skaper liv og røre. Men de har jo svært avvikende meninger av og til. Sør f.eks krangler med deg selv om du er enig med han, hehe.

Det er jo kjedelig hvis alle jatter mer og vi ikke får de store diskusjonene.

Ja du har nok rett i at det er synd at bl.a. Sør er borte. Det var mye livligere diskusjoner før, og det er nok det jeg savner. Nå er det mere prat om middager og slikt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja du har nok rett i at det er synd at bl.a. Sør er borte. Det var mye livligere diskusjoner før, og det er nok det jeg savner. Nå er det mere prat om middager og slikt.

Sør er svært irriterende, så jeg vet ikke om jeg savner akkurat han, men jeg savner litt action og harde diskusjoner.

Men webbis er svært rask til å slette og det er synd i de fleste tilfeller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sør er svært irriterende, så jeg vet ikke om jeg savner akkurat han, men jeg savner litt action og harde diskusjoner.

Men webbis er svært rask til å slette og det er synd i de fleste tilfeller.

Jeg syntes ikke Sør var irriterende til vanlig, bare noen enkelte ganger når han ikke var enig med meg;) Ofte var vi enige i grunnideene og da irriterte jeg meg ikke;) Jeg savner det livet og røren han skapte.

Webbis er nok ti ganger raskere til å slette enn for noen år tilbake, og ikke vet jeg hvorfor. Er enig med deg i at det er synd.

Synes rett og slett mange brukere også ikke tolerer noe, og det er i hvert fall synd. Det er blitt en eller annen slesk image på dol som jeg ikke liker, og ja jeg vet at jeg lyder som en gammel, bitter dame i gyngestolen. Det er bare slik det er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...