Gå til innhold

til førskolelærere

Gjest takk for alle svar

Anbefalte innlegg

Gjest takk for alle svar

Hvor tungt var dette studiet?

Var det mye/lite forelesninger? Kunne man legge opp dagen litt selv med hjemmelesing?

Noen studier er jo typisk tunge, men jeg forestiller meg at disse fagene er greie, er jeg helt på jordet?

Hva likte du best fra studiet og hva var ikke noe bra?

Ville du trodd at dette studiet var greit å kombinere med små barn i heimen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg gikk første året på førskolelærerstudiet i 2002/2003, og da var det i hvert fall obligatorisk frammøte stort sett hver dag (dette var i Vestfold). Det er vel ikke et spesielt tungt studie, men det er litt vanskelig for meg å svare på det fordi jeg fant ut ganske tidlig i studieåret at det ikke var det jeg hadde lyst til å drive med likevel.

Håper du får mer utfyllende svar fra noen andre:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ferdig med utdannelsen i vår.

Gikk i Bergen.

Der var det flere timer som var obligatorisk, og noen ikke fullt så obligatoriske.

Noen fag veldig greie, andre fag vanskeligere igjen. Alt etter hvor du har dine interesser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sunnie1365380407

Jeg gikk første året på førskolelærerstudiet i 2002/2003, og da var det i hvert fall obligatorisk frammøte stort sett hver dag (dette var i Vestfold). Det er vel ikke et spesielt tungt studie, men det er litt vanskelig for meg å svare på det fordi jeg fant ut ganske tidlig i studieåret at det ikke var det jeg hadde lyst til å drive med likevel.

Håper du får mer utfyllende svar fra noen andre:)

du kan jo ta det på deltid ( altså over 4 år)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gikk i Stavanger. Det var kjempemye obligatorisk. Mye gruppearbeid, spesielt siste året.

Noen fag er tunge. Sånn som pedagogikk er det jo et sykt stort pensum. Og så har man sånne "gøyale" fag som samfunnsfag, som var kjempetungt å lese.. Men det går jo så klart på interesse og :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...