Tottlå Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 Jeg har mistet pinkodene mine!! Å neeei! Dermed kommer jeg ikke inn på "mine lyse sider". Dessuten har mailen min fra lyse klikka, og nå må jeg starte alt fra starten av igjen. Dermed trenger jeg pinkoden der også. I utgangspunktet hadde jeg pinkode :1 og pinkode :2, nå når jeg har sendt etter ny pinkode, vil jeg kun få 1 igjen..... kan denne pinkoden brukes til både innlogging til de lyse sider OG mailen?? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
amber sun Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 hehe ditt rotehue. ;-P Neida. Men du, ring dem imorgen, tror du kommer lenger med det. Tror faktisk ikke de svarer på mail lenger, det så jeg på sidene deres i sommer. Hvis det ikke bare var pga sommerferie.? Jeg sendte dem mail hele tiden, fordi det var billigere enn å ringe. Men så ble det slutt på å kunne maile, kanskje fordi de syns jeg spammet. ;-P Ihvertfall sa de en gang da jeg snakket med dem på telefonen: "åja, er det du som alltid sender mailer?" *LOL* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tottlå Skrevet 26. november 2006 Forfatter Del Skrevet 26. november 2006 hehe ditt rotehue. ;-P Neida. Men du, ring dem imorgen, tror du kommer lenger med det. Tror faktisk ikke de svarer på mail lenger, det så jeg på sidene deres i sommer. Hvis det ikke bare var pga sommerferie.? Jeg sendte dem mail hele tiden, fordi det var billigere enn å ringe. Men så ble det slutt på å kunne maile, kanskje fordi de syns jeg spammet. ;-P Ihvertfall sa de en gang da jeg snakket med dem på telefonen: "åja, er det du som alltid sender mailer?" *LOL* *LOL* Og du kaller meg rollsehue?!? Haha Hmm, jeg er tett og ofte på tråden ed Lyse fra før, så jeg tenkte jeg skulle skåne dem mer kjeft fra meg...ved å sende en mail.. hihi. Det var så utrolig mye tull fram deres side da jeg flyttet inn den nye leiligheten. Har ikke tall på hvor mange ganger jeg skjellte de ut etter noter!!! Haha.... Jeg får ringe i morgen! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
amber sun Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 *LOL* Og du kaller meg rollsehue?!? Haha Hmm, jeg er tett og ofte på tråden ed Lyse fra før, så jeg tenkte jeg skulle skåne dem mer kjeft fra meg...ved å sende en mail.. hihi. Det var så utrolig mye tull fram deres side da jeg flyttet inn den nye leiligheten. Har ikke tall på hvor mange ganger jeg skjellte de ut etter noter!!! Haha.... Jeg får ringe i morgen! *kremt* Jeg har kjeftet på dem noen ganger, jeg og...ingenting som funket, feillevering av kabler og diverse krøll da jeg skulle kobles til nett der jeg bodde før. Men da det endelig funket, så var det bra. Men da flytta jeg, så jeg kunne spart meg hele tullet. ;-P Nå skal det graves her og, og vi får Lyse rundt juletider..håper ikke det blir så mye krøll her. :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tottlå Skrevet 26. november 2006 Forfatter Del Skrevet 26. november 2006 *kremt* Jeg har kjeftet på dem noen ganger, jeg og...ingenting som funket, feillevering av kabler og diverse krøll da jeg skulle kobles til nett der jeg bodde før. Men da det endelig funket, så var det bra. Men da flytta jeg, så jeg kunne spart meg hele tullet. ;-P Nå skal det graves her og, og vi får Lyse rundt juletider..håper ikke det blir så mye krøll her. :-) Blir heeeelt garantert tull!!! Hehehe..... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.