Gå til innhold

Hvordan bli tatt på alvor??

Anbefalte innlegg

Gjest tussipia

Har slit med mat og følelser i flere år. Har vært til utredning også. Der kom det fram at jeg ikke hadde spiseforstyrrelse. Noe jeg selv og min behandler ikke er enig i.

Får jeg overspiser og kaster opp. Faster i perioder.

Siden jeg ble utredet for spiseforstyrrelser, så vil ingen gjøre noe siden jeg ikke har en diagnose.

Føler meg helt alene om dette. Det jeg får beskjed om er at jeg skal oppsøke Grete Rode, så vil alt bli bra. Hvordan kan ting bli bra når jeg har absurde tanker rundt mat, og kroppen min?

Har jeg krav på ny utredning om jeg ikke er enig med den jeg har hatt?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/255790-hvordan-bli-tatt-p%C3%A5-alvor/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hmm. Men du går til behandler? Hva slags diagnose har vedkommende gitt deg? Hvorfor trenger du utredelse når både du og din behandler er enige?

nå ble jeg plutselig usikker på om det heter utredelse...

utredning.. utredelse..

shit la gå.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...