skrott1365381043 Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 Hei! Dette blir et tragisk innlegg. Men la gå. Er det noen her inne som er medlem på EnjoyDiary? Jeg har så utrolig lyst til å bli medlem der, men det er dessverre lettere sagt enn gjort. For tiden har ED nemlig kapasitetsproblemer, og det går ikke an å bli medlem - med mindre man blir "invitert" av noen som allerede er bruker der. Jeg tror man må ha en viss mengde karmapoeng (?) for å kunne verve noen. Dessverre kjenner jeg bare én som er medlem på ED, og hun har ikke nok slike poeng til å verve meg. What to do?! Jeg VIL bli medlem. Veldig, veldig. Så nå er jeg en smule desperat her. Er det noen som er medlem på ED, og som kunne tenke seg å verve meg? Vet at det er ganske egoistisk og mye å be om, men som sagt; jeg er desperat. Vær så snill! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Idéfix Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 Hva i all videste...er EnjoyDiary? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GoodTimes Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 Hva i all videste...er EnjoyDiary? Jeg googlet det, og fant ut at det ikke var et sted jeg syns noen burde være. Hemmelige sider med bilder av selvskading? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skrott1365381043 Skrevet 26. november 2006 Forfatter Del Skrevet 26. november 2006 Jeg googlet det, og fant ut at det ikke var et sted jeg syns noen burde være. Hemmelige sider med bilder av selvskading? Jeg aner ikke hvordan du har googlet EnjoyDiary, for det var ikke "hemmelige sider med bilde av selvskading" jeg fikk opp da jeg gjorde det samme. ED er rett og slett et nettverk av dagbøker - gå inn på http://www.enjoydiary.com/ og se selv. Det kan godt hende at noen misbruker tjenesten til å legge ut ekle bilder el.l., men det får være deres sak. _Jeg_ har ihvertfall ingen planer om å gjøre det. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gemini Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 Kan du ikke bare opprette en annen nett-dagbok da, på en annen side? Hvorfor må det evt. være akkurat på enjoydiary? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest EDDinnen Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 Jeg aner ikke hvordan du har googlet EnjoyDiary, for det var ikke "hemmelige sider med bilde av selvskading" jeg fikk opp da jeg gjorde det samme. ED er rett og slett et nettverk av dagbøker - gå inn på http://www.enjoydiary.com/ og se selv. Det kan godt hende at noen misbruker tjenesten til å legge ut ekle bilder el.l., men det får være deres sak. _Jeg_ har ihvertfall ingen planer om å gjøre det. de legger jo ut bilder av selvskading, og spiseforstyrrete som legger ut bilder av kroppen sin, naken, for å få høre de er tynne osv. Mye slik der. Men tilsvarer sikkert ikke flertallet da. Sjefen for siden er forresten utrolig frekk, og bryr seg ikke om at man melder inn til abuse, når en ser folk bli hengt ut der med bilder og navn osv av gale ex-er. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.