Gjest smerter under eggløsningen Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 Jeg får alltid så sterke smerter under eggløsningsperioden. Nå klarer jeg ikke å sitte ordentlig fordi det er vondt. Jeg klarer ikke å gå på do da gjør vondt i underlivet. Det er på venstre side av magen helt nederst det gjør vondt. Skal man ha så vondt i denne perioden? Gynekologen min sa at jeg var veldig fruktbar og at det var derfor... Men seriøst! skal jeg ha så vondt ? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vanlig med smerter da Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 Du har ikke endometriose? http://www.endometriose.no/symptomer 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest smerter under eggløsningen Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 Du har ikke endometriose? http://www.endometriose.no/symptomer jeg har trodd at det har vært det jeg har lidd av, men gynekologen mente at sykdomshistorien ikke stemte. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mom33 Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 Har du blitt undersøkt skikkelig - med ultralyd? Jeg hadde også slike smerter i flere år, bare på den ene siden og da ikke hver gang jeg hadde eggløsning. Og plutselig en dag fant legen ut at jeg hadde en vanncyste på den ene eggstokken... Når den ble borte ble også smertene borte. Et tips, i alle fall. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meg__123! Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 gå på helsekosten og kjøp nattlysolje tabletter.. det hjelper mot pms smerter.. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ekte nick Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 Hvis gynekologen din 1) sier at det er fordi du er ekstra fruktbar og 2) slår fast at det ikke kan være endometriose pga sykdomsforløpet - da høres han/hun særdeles lite dyktig ut, spør du meg! Jeg ville helt klart ha skiftet gynekolog. Det kan veldig godt være en cyste på eggstokken, eller endometriose. Be om en skikkelig undersøkelse hos en ny gynekolog, og finner denne det ikke ut, da insisterer du på å få tatt kikkhullsundersøkelse (laprascopi) på sykehuset. Det skal IKKE være sånn ved eggløsning. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rytter Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 Slenger inn et spørsmål her i samme gata jeg også, om det er greit! Er det normalt at lymfeknuter i bryst og under armer kan hovne opp like før og i førsten av menstruasjonen? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest smerter under eggløsningen Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 Hvis gynekologen din 1) sier at det er fordi du er ekstra fruktbar og 2) slår fast at det ikke kan være endometriose pga sykdomsforløpet - da høres han/hun særdeles lite dyktig ut, spør du meg! Jeg ville helt klart ha skiftet gynekolog. Det kan veldig godt være en cyste på eggstokken, eller endometriose. Be om en skikkelig undersøkelse hos en ny gynekolog, og finner denne det ikke ut, da insisterer du på å få tatt kikkhullsundersøkelse (laprascopi) på sykehuset. Det skal IKKE være sånn ved eggløsning. takker for svar 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest bikku Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 Høres ut som cyster. Det trenger i og for seg ikke være noe farlig, men vondt gjør det. Jeg har slike cyster, og kan love at det er IKKE for at jeg er så fruktbar, heller tvert i mot. Tror jeg ville ha tatt meg en tur til en annen gynekolog, jeg. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flisa Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 Sånn har jeg det også - det varer fra midt på dagen og tar seg opp mot kvelden - da må jeg legge meg -for jeg går krumbøyd - føles som blæra er betent el. Men det varer bare en dag - nøyaktig 1 uke etter siste mens er slutt. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest smerter under eggløsningen Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 Høres ut som cyster. Det trenger i og for seg ikke være noe farlig, men vondt gjør det. Jeg har slike cyster, og kan love at det er IKKE for at jeg er så fruktbar, heller tvert i mot. Tror jeg ville ha tatt meg en tur til en annen gynekolog, jeg. hvordan finner man ut om det er snakk om cyster?. Kan gynekologen se det ved hjelp av ultralyd? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.