zenitra Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 Jeg ser at Europris selger babyborn dukke til 299,- som vist på tv, skriver de. Noen som har kjøpt denne? Er det den som gråter tårer, eller hvilke funksjoner har denne?? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miia Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 Jeg har kjøpt den dokka, og den er helt lik den Baby Born jeg kjøpte til eldstejenta for 2 mnd siden... Den gråter ikke tårer - tror det har kommet en ny utgave nettopp... Men det bryr ikke minstejnta her seg noe om uansett... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
zenitra Skrevet 28. november 2006 Forfatter Del Skrevet 28. november 2006 Jeg har kjøpt den dokka, og den er helt lik den Baby Born jeg kjøpte til eldstejenta for 2 mnd siden... Den gråter ikke tårer - tror det har kommet en ny utgave nettopp... Men det bryr ikke minstejnta her seg noe om uansett... På embalasjen står det at den gråter tårer, hvis det ikke stemmer, tror jeg faktisk jeg bytter den tilbake...Det er nemlig det vesla ønsker seg. Så dumt at det står på embalsjen da, hvis det ikke stemmer! Grrr.... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.