elikal Skrevet 26. november 2006 Skrevet 26. november 2006 Føler meg så deprimert og lei av livet, klarer nesten ikke å komme igjennom dagene. Er irritert på alt og alle. Vet ikke hva jeg skal gjøre lenger! Noen råd? 0 Siter
sunnie1365380407 Skrevet 26. november 2006 Skrevet 26. november 2006 Hva er det som gjør deg deprimert da? 0 Siter
elikal Skrevet 26. november 2006 Forfatter Skrevet 26. november 2006 Hva er det som gjør deg deprimert da? Det vet jeg ikke, føler bare at alt er så håpløst og jeg er så trist hele tiden. 0 Siter
sunnie1365380407 Skrevet 26. november 2006 Skrevet 26. november 2006 Det vet jeg ikke, føler bare at alt er så håpløst og jeg er så trist hele tiden. Høsten og vinteren er tiden for depresjoner. Har ei venninne som jobber i akuttpsykiatrien og hun sier at det bare ramler inn dørene på denne tiden av året. Mørket påvirker humøret veldig. Har du hatt det sånn lenge? Hva med å oppsøke ting som gjør deg glad? Vær sammen med venner. Vær ute i dagslyset. Plei deg selv. Gjør gode ting for deg selv. 0 Siter
elikal Skrevet 26. november 2006 Forfatter Skrevet 26. november 2006 Høsten og vinteren er tiden for depresjoner. Har ei venninne som jobber i akuttpsykiatrien og hun sier at det bare ramler inn dørene på denne tiden av året. Mørket påvirker humøret veldig. Har du hatt det sånn lenge? Hva med å oppsøke ting som gjør deg glad? Vær sammen med venner. Vær ute i dagslyset. Plei deg selv. Gjør gode ting for deg selv. Har slitt psykisk i 8 år og vært innlagt på akuttpskyk veldig mange ganger, men føler at jeg ikke klarer mer,det er så tøft nå. 0 Siter
sunnie1365380407 Skrevet 26. november 2006 Skrevet 26. november 2006 Har slitt psykisk i 8 år og vært innlagt på akuttpskyk veldig mange ganger, men føler at jeg ikke klarer mer,det er så tøft nå. Uff da, hva med å søke hjelp igjen? 0 Siter
Gjest Jente31 Skrevet 26. november 2006 Skrevet 26. november 2006 Det er tøft, det er (j..!!!) vondt ikke sant?! Man føler man vil "kveles" av selve livet?? HAr nettopp vært der selv, og d er lettere sagt enn gjort å "ta seg sammen-finne på noe positivt".. Vet egentlig ikke hva jeg kan råde deg til. D er vel om å gjøre å ikke tenke negativt. Men vet d er lettere sagt enn gjort. FOr meg hjalp d å skrive innlegg i dette forumet-få sette ord på følelser, fordi jeg ikke har noen andre å prate m. Får du behandling av noe slag?? Hvis ikke så er jo mørketiden tida for depresjon også.. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.