tingeling-79 Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 hei går det å lage vanlige papirbilder til digitale bilder? hvordan? hvor mye koster det ? har så lyst å lage digitale babybilder av di 2 førstefødte også takker for svar 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Morsk Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 Bare å kjøpe en billig scanner det.. http://prisguide.hardware.no/cat.php?cat_id=28 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Debra irl Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 Kjøp scanner. Det lønner seg på sikt. Hvis ikke det er så mange, kan du sende inn til eurofoto f.eks. Eller levere bilder hos fotobutikken din. Jeg hadde ca 3000 negativer jeg fikk scannet inn. Jeg leverte i fotobutikk fordi jeg fikk prutet ned prisen pr negativ såpass at det var verdt det i forhold til å kjøpe en scanner og gjøre jobben selv. Du må nesten regne på det. Vanligvis koster det kr 10 pr bilde du får scannet over enten bilde til bilde eller negativ til bilde. Så får du alle bildene på cd. Praktisk og kjekt. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.