Gå til innhold

Vaske-Bakke..

Gjest --extras

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest har ikke vi noe med

åssen det ..... la nå vel mannen få hvile ifred, vi har ingenting med hva som har skjedd

mannen er død ferdig med det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

åssen det ..... la nå vel mannen få hvile ifred, vi har ingenting med hva som har skjedd

mannen er død ferdig med det

er vel lov å lure vel...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er vel lov å lure vel...

Det er lov til å fråtse i andres ulykke, men det er smakløst og ikke et spesielt sjarmerende trekk.

Men ta det rolig: Se og Hør er nok på saken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest --extras

Det er lov til å fråtse i andres ulykke, men det er smakløst og ikke et spesielt sjarmerende trekk.

Ingen grunn til å bli frekk,jeg lurer bare på hva som har skjedd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mulig.. jeg er hvertfall nysgjerrig..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen grunn til å bli frekk,jeg lurer bare på hva som har skjedd.

Jeg var ikke frekk. Skrev bare det jeg mente om denne typen fråtsing.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er vel kanskje litt nysjerrig du og:)

Nei. Det kunne ikke falle meg inn å bry meg med hva Bakke eventuelt etterlot seg av brev, og hva han i så fall skrev.

Med mindre du er helt plante er det ikke noe poeng i å stille spørsmål rundt hva som skjedde. Det er ingen medier som har lagt skjul på det.

Spørsmålet er hva slags detaljer du er ute etter, og hvorfor i helvete du er ute etter dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei. Det kunne ikke falle meg inn å bry meg med hva Bakke eventuelt etterlot seg av brev, og hva han i så fall skrev.

Med mindre du er helt plante er det ikke noe poeng i å stille spørsmål rundt hva som skjedde. Det er ingen medier som har lagt skjul på det.

Spørsmålet er hva slags detaljer du er ute etter, og hvorfor i helvete du er ute etter dem.

det er da vanlig å lure på sånt? herregud

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er vel kanskje litt nysjerrig du og:)

Jeg har selv mistet et nært familiemedlem i selvmord for 2 måneder siden og at sånne mennesker som deg (les; fråtsere i andres tragedier) skal grafse og lure gjør sorgen bare enda sterkere.

Pris deg lykkelig for at du ikke opplever slike tragedier og slutt å kose deg med andres skjebner som sukkerbiter til kaffen din.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er da vanlig å lure på sånt? herregud

Er det normalt for folk som ikke kjente fyren å være interessert i hvorfor han gjorde som han gjorde?

Det er det kun hans nærmeste som har noe med, og av respekt for dem burde de slippe å se folk på det som er av debattsider fråtse etter detaljer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå skal det vel i rettferdighetensnavn sies at Bakke selv gikk aktivt ut i media og fortalte om sin psykiske nedtur og om selvmordsforsøket på lille juleaften for noen år siden. Sånn sett har han vært med på å vise at selv de mest "vellykka" kan gå ned for telling for så å reise seg igjen.

Sett i lys av det, så synes jeg det er naturlig at folk grubler over årsaken til hans plutselige bortgang, uten at det nødvendigvis er grafsing av den grunn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest --extras

Du ER frekk.Jeg er ikke ute etter detaljer,eller hva han evt skrev.Lurte på OM han etterlot brev.

Det er lov å være nysjerrig,jeg synes bare hele saken er trist.Særlig for de som står tilbake.

Jeg har selv vært en av de som står tilbake.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kløsopic

Man kan være intressert i hva som skjedde med et menneske, uten at det ligger noe vondt i det.

Men når det gjelder

avskjedsbrev synes jeg ingen annen en familien har noe med akkurat det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det normalt for folk som ikke kjente fyren å være interessert i hvorfor han gjorde som han gjorde?

Det er det kun hans nærmeste som har noe med, og av respekt for dem burde de slippe å se folk på det som er av debattsider fråtse etter detaljer.

han var jo kjent, så ja det er naturlig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...