Gjest --extras Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 Tok han livet sitt,eller hva skjedde? La han igjen noe avskjedsbrev? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest har ikke vi noe med Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 åssen det ..... la nå vel mannen få hvile ifred, vi har ingenting med hva som har skjedd mannen er død ferdig med det 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meg__123! Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 åssen det ..... la nå vel mannen få hvile ifred, vi har ingenting med hva som har skjedd mannen er død ferdig med det er vel lov å lure vel... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest les der Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 Les i stavanger aftenblad som var i går. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kløsopic Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 http://www.dagbladet.no/nyheter/2006/11/23/483839.html 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ShitDiddelyDo Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 er vel lov å lure vel... Det er lov til å fråtse i andres ulykke, men det er smakløst og ikke et spesielt sjarmerende trekk. Men ta det rolig: Se og Hør er nok på saken. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest --extras Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 http://www.dagbladet.no/nyheter/2006/11/23/483839.html Triste greier.. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kløsopic Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 Triste greier.. *nikker* Han var en veldig trivelig og omtenksom mann. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest --extras Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 Det er lov til å fråtse i andres ulykke, men det er smakløst og ikke et spesielt sjarmerende trekk. Men ta det rolig: Se og Hør er nok på saken. Ingen grunn til å bli frekk,jeg lurer bare på hva som har skjedd. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meg__123! Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 Det er lov til å fråtse i andres ulykke, men det er smakløst og ikke et spesielt sjarmerende trekk. Men ta det rolig: Se og Hør er nok på saken. mulig.. jeg er hvertfall nysgjerrig.. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ShitDiddelyDo Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 Ingen grunn til å bli frekk,jeg lurer bare på hva som har skjedd. Jeg var ikke frekk. Skrev bare det jeg mente om denne typen fråtsing. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest --extras Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 Jeg var ikke frekk. Skrev bare det jeg mente om denne typen fråtsing. Du er vel kanskje litt nysjerrig du og:) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ShitDiddelyDo Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 Du er vel kanskje litt nysjerrig du og:) Nei. Det kunne ikke falle meg inn å bry meg med hva Bakke eventuelt etterlot seg av brev, og hva han i så fall skrev. Med mindre du er helt plante er det ikke noe poeng i å stille spørsmål rundt hva som skjedde. Det er ingen medier som har lagt skjul på det. Spørsmålet er hva slags detaljer du er ute etter, og hvorfor i helvete du er ute etter dem. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meg__123! Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 Nei. Det kunne ikke falle meg inn å bry meg med hva Bakke eventuelt etterlot seg av brev, og hva han i så fall skrev. Med mindre du er helt plante er det ikke noe poeng i å stille spørsmål rundt hva som skjedde. Det er ingen medier som har lagt skjul på det. Spørsmålet er hva slags detaljer du er ute etter, og hvorfor i helvete du er ute etter dem. det er da vanlig å lure på sånt? herregud 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ambiente Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 Du er vel kanskje litt nysjerrig du og:) Jeg har selv mistet et nært familiemedlem i selvmord for 2 måneder siden og at sånne mennesker som deg (les; fråtsere i andres tragedier) skal grafse og lure gjør sorgen bare enda sterkere. Pris deg lykkelig for at du ikke opplever slike tragedier og slutt å kose deg med andres skjebner som sukkerbiter til kaffen din. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ShitDiddelyDo Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 det er da vanlig å lure på sånt? herregud Er det normalt for folk som ikke kjente fyren å være interessert i hvorfor han gjorde som han gjorde? Det er det kun hans nærmeste som har noe med, og av respekt for dem burde de slippe å se folk på det som er av debattsider fråtse etter detaljer. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MsSophie Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 Det er lov til å fråtse i andres ulykke, men det er smakløst og ikke et spesielt sjarmerende trekk. Men ta det rolig: Se og Hør er nok på saken. Nå skal det vel i rettferdighetensnavn sies at Bakke selv gikk aktivt ut i media og fortalte om sin psykiske nedtur og om selvmordsforsøket på lille juleaften for noen år siden. Sånn sett har han vært med på å vise at selv de mest "vellykka" kan gå ned for telling for så å reise seg igjen. Sett i lys av det, så synes jeg det er naturlig at folk grubler over årsaken til hans plutselige bortgang, uten at det nødvendigvis er grafsing av den grunn. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest --extras Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 Nei. Det kunne ikke falle meg inn å bry meg med hva Bakke eventuelt etterlot seg av brev, og hva han i så fall skrev. Med mindre du er helt plante er det ikke noe poeng i å stille spørsmål rundt hva som skjedde. Det er ingen medier som har lagt skjul på det. Spørsmålet er hva slags detaljer du er ute etter, og hvorfor i helvete du er ute etter dem. Du ER frekk.Jeg er ikke ute etter detaljer,eller hva han evt skrev.Lurte på OM han etterlot brev. Det er lov å være nysjerrig,jeg synes bare hele saken er trist.Særlig for de som står tilbake. Jeg har selv vært en av de som står tilbake. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kløsopic Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 Det er lov til å fråtse i andres ulykke, men det er smakløst og ikke et spesielt sjarmerende trekk. Men ta det rolig: Se og Hør er nok på saken. Man kan være intressert i hva som skjedde med et menneske, uten at det ligger noe vondt i det. Men når det gjelder avskjedsbrev synes jeg ingen annen en familien har noe med akkurat det. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meg__123! Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 Er det normalt for folk som ikke kjente fyren å være interessert i hvorfor han gjorde som han gjorde? Det er det kun hans nærmeste som har noe med, og av respekt for dem burde de slippe å se folk på det som er av debattsider fråtse etter detaljer. han var jo kjent, så ja det er naturlig... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.