Gjest Kanskje til London?? Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 Noen som kan anbefale hotell som ligger litt sentralt i London? Har tenkt å kanskje overraske mannen min med en tur når han fyller år. Jeg har aldri vært der før,så jeg er ikke kjent i det hele tatt. Hadde kanskje vært greit med et hotell i nærheten av Oxford street,iallefall i gåavstand til den ). Noen som kan anbefale noe? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ShitDiddelyDo Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 www.hotels.com Her kan du velge hoteller basert på pris, avstand til sentrum og gud-veit. Jeg har ikke vært i London og kan derfor ikke enbefale en drit, men har tidligere brukt denne nettsiden med hell. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tirti Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 Hart House Hotel ligger veldig nært...Koselig betjening...rene rom....enkel engelsk frokost...Kommer nok til å bo der igjen 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.