nick Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=164596 Jeg forhåndsfrikjenner, men dette tror jeg ikke et dugg på. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zanina Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 Jeg tror heller ikke på det. Blir mer som engelske forballspillere, som stadig for slengt voldtektsanklager mot seg. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ShitDiddelyDo Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 Ja, i denne typen saker, når det er kjendiser involvert, har voldtekten en snodig tendens til å vise seg å være ustabile kvinnfolk ute etter litt hardcore cash. Men jeg skal naturligvis ikke uttale meg om skyldspørsmålet i akkurat denne saken. Det jeg reagerer på er media. De skriver alt unntatt fyrens navn. Tidligere i natt kunne Dagbladet også røpe idrettsgren, men det ble fjernet. Selv uten å vite idrettsgren er det enkelt å resonnere seg fram til hvilken idrett det er snakk om, og dermed hvem denne personen er. Og likevel sitter de samme organene og hyler og bærer seg som moderatorer på diverse debattsteder, mens de truer med utestenging og det som verre er hvis noen spekulerer i fyrens identitet. Hadde de vært en smule anstendige hadde de i det minste droppet å skrive utøverens alder, for det tok meg to minutter å finne ut hvem denne mannen sannsynligvis er. Det verste er at de har bomma på alderen og kaster nå mistanke over på feil person. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tror heller ikke Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 Jeg tror heller ikke på denna dama. Klart hun har spredd beina frivillig til en kjendis ! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaVa Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 Vel - siden idrettsutøverere også er et snitt av befolkningen (et mer veltrent snitt :-), så kan det vel skje at det faktisk VAR en voldtekt - det vet ingen andre enn de to det gjelder. jeg synes det blir for teit å dømme skyld/frikjenne på så svakt grunnlag som "fordi jeg tror at damer frivillig sprer beina for kjendiser". 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Humlepungen Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 Hvorfor tror du ikke på det? Det behøver ikke å være en selvfølge at en dame vil ha sex selv om hun blir med han på rommet. Og om hun har løyet så finner de det nok ut. Hun sier at hun ble dopet ned. Du skal være sikker på at det ble tatt blodprøve av henne etter hun anmeldte dette. Da finner politiet ut om den påstanden stemmer i hvert fall. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lissi1365380351 Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 Jeg tror heller ikke på det. Blir mer som engelske forballspillere, som stadig for slengt voldtektsanklager mot seg. Hvem er det da? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Goliath Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 Det er alltid vanskelig å vite hva som har hendt i slike saker. Nå ble det heldigvis tatt blodprøver av damen raskt etter hendelsen, så da vil det i hvert fall være mulig å sjekke hennes påstander der. Har hun løyet om det, så er det vel sansynlig at hun også har løyet om voldtekten. Men har hun blitt dopet, så stiller saken seg litt annerledes. Ut fra hva jeg har lest så tok hun et par øl sammen med en venninne først, og da blir det vel et spørsmål om hvem som har hatt mulighet til å putte noe i det hun drakk. Uansett er det svært leit for voldtektsoffre at noen tankeløse damer urettmessig har beskyldt noen for voldtekt. Slike burde bli straffet hardt - vilket selvfølgelig også overgripere bør bli...... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
RUFFENvilla Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 norske idrettsutøvere har vel god tilgang på diverse legemidler(doping).så at de doper ned jenter ser ikkje som usannsynligt,men i rettferdighetens navn så er vel denne idrettsutøveren blitt dopet i årevis. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MsSophie Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 Hvorfor forhåndsfrikjenne? Mener du at idrettsutøvere ikke voldtar? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ShitDiddelyDo Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 Det er alltid vanskelig å vite hva som har hendt i slike saker. Nå ble det heldigvis tatt blodprøver av damen raskt etter hendelsen, så da vil det i hvert fall være mulig å sjekke hennes påstander der. Har hun løyet om det, så er det vel sansynlig at hun også har løyet om voldtekten. Men har hun blitt dopet, så stiller saken seg litt annerledes. Ut fra hva jeg har lest så tok hun et par øl sammen med en venninne først, og da blir det vel et spørsmål om hvem som har hatt mulighet til å putte noe i det hun drakk. Uansett er det svært leit for voldtektsoffre at noen tankeløse damer urettmessig har beskyldt noen for voldtekt. Slike burde bli straffet hardt - vilket selvfølgelig også overgripere bør bli...... Nå er det godt mulig denne fyren har voldtatt, men i England ser vi jo stadig jenter som forsøker seg på en liten cash-tur med gutta for publisitet og berømmelse. Jeg tviler dog på at dette gjøres med en norsk idrettskjendis. Det er grenser for penger å hente her. Sannsynligvis ingenting. Ikke berømmelse heller. Men det som slo meg: Tenk om en jente doper seg ned selv, og så hopper til sengs med f.eks. Becham? Da ligger Becham tynt an ... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Goliath Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 Nå er det godt mulig denne fyren har voldtatt, men i England ser vi jo stadig jenter som forsøker seg på en liten cash-tur med gutta for publisitet og berømmelse. Jeg tviler dog på at dette gjøres med en norsk idrettskjendis. Det er grenser for penger å hente her. Sannsynligvis ingenting. Ikke berømmelse heller. Men det som slo meg: Tenk om en jente doper seg ned selv, og så hopper til sengs med f.eks. Becham? Da ligger Becham tynt an ... Jeg tenkte også på det å dope seg selv. Ville tro det er vanskelig å si noe om NÅR dopet ble inntatt, så egentlig kan vel vedkommende dope seg rett i etterkant - eller tilnærmet samtidig med "akten"....? Ikke lett å være kjendis nei....:-) Skal uansett bli interessant å følge med hva som skjer videre i denne saken. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sandex Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 Hvorfor ikke? Fordi han er idrettskjendis? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sandex Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 Ja, i denne typen saker, når det er kjendiser involvert, har voldtekten en snodig tendens til å vise seg å være ustabile kvinnfolk ute etter litt hardcore cash. Men jeg skal naturligvis ikke uttale meg om skyldspørsmålet i akkurat denne saken. Det jeg reagerer på er media. De skriver alt unntatt fyrens navn. Tidligere i natt kunne Dagbladet også røpe idrettsgren, men det ble fjernet. Selv uten å vite idrettsgren er det enkelt å resonnere seg fram til hvilken idrett det er snakk om, og dermed hvem denne personen er. Og likevel sitter de samme organene og hyler og bærer seg som moderatorer på diverse debattsteder, mens de truer med utestenging og det som verre er hvis noen spekulerer i fyrens identitet. Hadde de vært en smule anstendige hadde de i det minste droppet å skrive utøverens alder, for det tok meg to minutter å finne ut hvem denne mannen sannsynligvis er. Det verste er at de har bomma på alderen og kaster nå mistanke over på feil person. Ikke alle som er så intelligente Har selv ikke FJERNESTE anelse hvem det kan være 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ShitDiddelyDo Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 Jeg tenkte også på det å dope seg selv. Ville tro det er vanskelig å si noe om NÅR dopet ble inntatt, så egentlig kan vel vedkommende dope seg rett i etterkant - eller tilnærmet samtidig med "akten"....? Ikke lett å være kjendis nei....:-) Skal uansett bli interessant å følge med hva som skjer videre i denne saken. Ja, skal bli spennende å se. Ikke ofte norske idrettskjendiser er innblandet i såpass alvorlige forhold ... Men jeg reagerer på hvordan media skriver alt bortsett fra navnet hans. Hadde de hatt et snev av anstendighet hadde de i det minste droppet f.eks. alderen, i stedet for å se ut til å legge små hint nedover i artiklene i saken - sånn at folk som kjenner idrettsnorge enkelt skal kunne lete seg fram til hvem han er. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Goliath Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 Ja, skal bli spennende å se. Ikke ofte norske idrettskjendiser er innblandet i såpass alvorlige forhold ... Men jeg reagerer på hvordan media skriver alt bortsett fra navnet hans. Hadde de hatt et snev av anstendighet hadde de i det minste droppet f.eks. alderen, i stedet for å se ut til å legge små hint nedover i artiklene i saken - sånn at folk som kjenner idrettsnorge enkelt skal kunne lete seg fram til hvem han er. Det er pressen i et nøtteskall. Her burde de i hvert fall være meget forsiktige frem til det eventuelt foreligger en dom i saken. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ShitDiddelyDo Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 Ikke alle som er så intelligente Har selv ikke FJERNESTE anelse hvem det kan være Du kjenner muligens ikke idretten like godt som meg, og ser ikke cluene media ser ut til å ha lagt ut helt bevisst så folk skal forstå. Synes egentlig de går over alle støvleskaft med sin hinting. Det er tross alt en ekstremt belastende anklage. Hadde de droppet alderen hadde mye vært gjort. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ShitDiddelyDo Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 Det er pressen i et nøtteskall. Her burde de i hvert fall være meget forsiktige frem til det eventuelt foreligger en dom i saken. Jupp. Eller i hvert fall fram til de hadde noe mer enn påstand mot påstand. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elextra Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 Fordi det er ord mot ord? Synes det er umulig å si hvem som snakker sant her (om da ikke virkelighetsoppfattelsen er ulik), blir jo spennende å se om de klarer å fremlegge noen bevis. Blir neppe dom uten. Men de færreste jenter tar seg faktisk bryet med å anmelde en voldtekt som ikke har funnet sted. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest knarp Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 norske idrettsutøvere har vel god tilgang på diverse legemidler(doping).så at de doper ned jenter ser ikkje som usannsynligt,men i rettferdighetens navn så er vel denne idrettsutøveren blitt dopet i årevis. ???? Det er nok stor forskjell på de medisinene idrettsfolk "doper" seg med for å bedre prestasjonene, og de medisiner en evt overgriper "doper" et offer med for at vedkommende skal miste kontrollen over seg selv. Kort sagt: Epo og anabole steroider er noe helt annet enn Valium og Rohypnol. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.