Gjest Jente31 Skrevet 27. november 2006 Skrevet 27. november 2006 Noen som har noen erfaringer m dette? Jeg får migrene anfall i forbindelse m fysisk/psykisk stress. Leste en artikkel på nettet om dette og at d kan være en sammenheng mellom migrene og psykiske lidelser?? 0 Siter
Gjest melmøll Skrevet 27. november 2006 Skrevet 27. november 2006 Vet ikke hvordan det er med migrene, men jeg får veldig vondt i hodet av psykiske årsaker. Det kommer fra ryggen og kryper opp i skuldre, nakke, hode. 0 Siter
Gjest Jente31 Skrevet 27. november 2006 Skrevet 27. november 2006 Vet ikke hvordan det er med migrene, men jeg får veldig vondt i hodet av psykiske årsaker. Det kommer fra ryggen og kryper opp i skuldre, nakke, hode. Får vondt i hodet pga nakke og skuldre her også.. men har migrene også Vel, jeg skal (forhåpentligvis) utredes for bipolar,depresjon m.m og leste en artikkel på nettet om at d er en sammenheng mellom dette. Hvis jeg forsto denne art.riktig så er di fleste m migrene bipolar-eller er jeg helt på bærtur??? 0 Siter
Gjest ikke logikk Skrevet 27. november 2006 Skrevet 27. november 2006 Får vondt i hodet pga nakke og skuldre her også.. men har migrene også Vel, jeg skal (forhåpentligvis) utredes for bipolar,depresjon m.m og leste en artikkel på nettet om at d er en sammenheng mellom dette. Hvis jeg forsto denne art.riktig så er di fleste m migrene bipolar-eller er jeg helt på bærtur??? Det du skriver virker helt usansynlig... 0 Siter
Gjest melmøll Skrevet 27. november 2006 Skrevet 27. november 2006 Får vondt i hodet pga nakke og skuldre her også.. men har migrene også Vel, jeg skal (forhåpentligvis) utredes for bipolar,depresjon m.m og leste en artikkel på nettet om at d er en sammenheng mellom dette. Hvis jeg forsto denne art.riktig så er di fleste m migrene bipolar-eller er jeg helt på bærtur??? Vet ikke så veldig mye verken om Bipolar eller migrene jeg desverre. 0 Siter
Gjest Jente31 Skrevet 27. november 2006 Skrevet 27. november 2006 Det du skriver virker helt usansynlig... Da er jeg altså på bærtur:misforstått. Takk for svar;) 0 Siter
wreath Skrevet 27. november 2006 Skrevet 27. november 2006 Ta en titt på denne artikkelen.. http://www.tidsskriftet.no/pls/lts/PA_LT.VisSeksjon?vp_SEKS_ID=1069577 0 Siter
Gjest Jente31 Skrevet 27. november 2006 Skrevet 27. november 2006 Ta en titt på denne artikkelen.. http://www.tidsskriftet.no/pls/lts/PA_LT.VisSeksjon?vp_SEKS_ID=1069577 Takk, takkk, var denne art.som gjorde meg litt usikker. probl m å få m meg alt da sjø.. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.