Nyttårsjenta' Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 Jeg såg den igår. Men, jeg skjønte ikke slutten...! Hvem var den mannen som kom ned trappa og skulle hjelpe dem å finne Jack??? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Katt-ja Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 Du så kanskje ikke "Pirates of the Carribean 1"? Det var Captain Barbossa,- den døde motstanderen til Jack & Co fra første film. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pirat Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 Du så kanskje ikke "Pirates of the Carribean 1"? Det var Captain Barbossa,- den døde motstanderen til Jack & Co fra første film. Filmen var dårlig helt til den aller siste scenen. Men morsomt at han faktisk dukker opp tidligere i filmen også, selv om ikke alle legger merke til det (en ser støvlene hans; han ligger tyudelig å sover i et sideværelse). 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nyttårsjenta' Skrevet 27. november 2006 Forfatter Del Skrevet 27. november 2006 Du så kanskje ikke "Pirates of the Carribean 1"? Det var Captain Barbossa,- den døde motstanderen til Jack & Co fra første film. Jo, den har jeg sett og jeg kjente igjen mannnen men klarte ikke å huske hvem han var.. Tusen takk! ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Princess Peach Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 Det var kaptein Barbossa, han som var spøkelseskapteinen på The Black Pearl i den første filmen. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Princess Peach Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 Filmen var dårlig helt til den aller siste scenen. Men morsomt at han faktisk dukker opp tidligere i filmen også, selv om ikke alle legger merke til det (en ser støvlene hans; han ligger tyudelig å sover i et sideværelse). Kult, det har jeg ikke fått med meg. Film nr. 2 var en liten skuffelse, håper det tar seg kraftig opp i nr 3! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pirat Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 Kult, det har jeg ikke fått med meg. Film nr. 2 var en liten skuffelse, håper det tar seg kraftig opp i nr 3! Jeg vet ikke om du husker den scenen hvor apen tydeligvis er interessert i noe i naborommet (når de besøker Tia Dalma, dvs. den noe merkelige "venninnen" til Jack Sparrow) -- det eneste du ser da, er apen som er borte ved noen sorte støvler. Og det er de støvlene Barbossa har på seg i den siste scnenen. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Princess Peach Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 Jeg vet ikke om du husker den scenen hvor apen tydeligvis er interessert i noe i naborommet (når de besøker Tia Dalma, dvs. den noe merkelige "venninnen" til Jack Sparrow) -- det eneste du ser da, er apen som er borte ved noen sorte støvler. Og det er de støvlene Barbossa har på seg i den siste scnenen. Tøft! Fikk ikke med meg det da jeg var på kino, får vel se filmen igjen og ha øynene med meg. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.