Gjest hatsjo, snufs Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 Har " hangla" nå i 10 dager.Hoster, snørrer og har bittelitt feber. Hvor lenge varer denne dritten ? Er liksom ikke så sjuk at jeg er hjemme fra jobb, men jeg er sliten og vil helst bare ligge under dyna.... Noen flere? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest catiki21 Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 når jeg er sånn forkjølse kan jeg ha den opp til en 3-4 ukers tid. Jeg har veldig dårlig imunforsvar da. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
punky brewster Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 er ikke så ofte forkjølt, men når jeg først er syk pleier den å sitte i to, tre uker. Kjempetungt å gå på jobb når man går å smahangler. Det lureste er nok å holdeseg hjemme et par dager ekstra, så kanskje man blir fortere frisk 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.