Gjest køntri Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 Tenkte å kjøpe meg julegave.Hvilken anbefaler dere ? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Caloni Makaroni Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 Video med opptaksmuligheter? Som i god, gammeldags videospiller? Det bør du i alle fall ikke kjøpe, det er helt på vei ut. Du bør kjøpe en DVD-opptaker. Men merker har jeg ikke peiling på der. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Goliath Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 Kjøp deg en DVD-spiller/opptaker med harddisk. Det er mye å velge i, og mange tester å finne av disse på nettet. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fresja Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 Jeg tenkte å kjøpe meg en Video- og DVD recorder. Da kan jeg i tillegg til å ta opp fra TVV, spille både gamle videoer og nye DVD-er.De koste 2.100 og 2.900 på Elkjøp. jeg venter til etter jul, da kommer de nok på salg. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.