candyqueen_83 Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 Noen som har erfaring med dette merket? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Princess Peach Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 Ja, vi har hatt en Ariston-maskin i åtte-ni år. Den funker helt utmerket, men den bruker lang tid selv på kortprogrammet. Ellers er den helt grei. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Princess Peach Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 Glemte å si at vi aldri har hatt noen problemer med den. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Persille Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 Hadde Ariston i mange år før jeg flyttet fra eksen, den funket fint for oss da, og funker fint for han nå. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
candyqueen_83 Skrevet 27. november 2006 Forfatter Del Skrevet 27. november 2006 Hadde Ariston i mange år før jeg flyttet fra eksen, den funket fint for oss da, og funker fint for han nå. Takk for svar Da blir det sikkert en ariston. Mange forskjellige typer som høres bra ut. Men har ikke hørt så mye om merket så var litt usikker 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
candyqueen_83 Skrevet 27. november 2006 Forfatter Del Skrevet 27. november 2006 Ja, vi har hatt en Ariston-maskin i åtte-ni år. Den funker helt utmerket, men den bruker lang tid selv på kortprogrammet. Ellers er den helt grei. Takk for svar. Hvor lang tid bruker den på kortprogram? Og hvor ang tid på vanlig program? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Princess Peach Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 Takk for svar. Hvor lang tid bruker den på kortprogram? Og hvor ang tid på vanlig program? Vi bruker alltid det økonomiprogrammet, vi. Det tar 1,5 time! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
puttelull Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 Jeg har hatt 2 Ariston oppvaskmaskiner... to fordi den første gikk fløyten etter ca 1 år, og nr.2 holdt til vi ikke gadd å kjøre halve maskiner for å få halvparten av det igjen rent... Til slutt gikk den også i dass, etter 1,5 år... Vi skal ALDRI ha dette merket igjen, iallefall. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dolores83 Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 Vi har en Ariston oppvaskmaskin nå. Det blir ikke samme merke neste gang, for å si det sånn. Men godt mulig at vaskemaskinene er bedre, det vet jeg ikke noe om. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
candyqueen_83 Skrevet 28. november 2006 Forfatter Del Skrevet 28. november 2006 Vi har en Ariston oppvaskmaskin nå. Det blir ikke samme merke neste gang, for å si det sånn. Men godt mulig at vaskemaskinene er bedre, det vet jeg ikke noe om. hmm.. virka ikke som oppvaskmaskinene var like bra da.. kanskje lurt å velge noe annet. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.