Gjest Dollingens Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 http://www.nettavisen.no/verden/article816225.ece ;D) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NeaNoor Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 Ser du sitter nærmest kamera. Pent bilde. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dollingens Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 Ser du sitter nærmest kamera. Pent bilde. Tusen takk! Men hvordan kjente du meg igjen, jeg synes vi ser like ut alle sammen. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NeaNoor Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 Tusen takk! Men hvordan kjente du meg igjen, jeg synes vi ser like ut alle sammen. Enkelt. Du har den største rumpa. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dollingens Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 Enkelt. Du har den største rumpa. He he! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Angelica :o) Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 Hadde vi ikke en kjempemorsom julebordtråd i fjor?? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gyda Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 [quote name=Angelica )' timestamp='1164646731' post='3409358] Hadde vi ikke en kjempemorsom julebordtråd i fjor?? Finner du den fram? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Angelica :o) Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 Finner du den fram? Har ikke lett 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gyda Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 [quote name=Angelica )' timestamp='1164647686' post='3409370] Har ikke lett :-P 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ulvinnen Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 Finner du den fram? Den tråden var veldig morsom. men det er nok ikke noe vits i å legge ut link til den, da blir den bare slettet. Webmaster har jo slettet alle sånne "jeg liker deg" tråder i den senere tid. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gyda Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 Den tråden var veldig morsom. men det er nok ikke noe vits i å legge ut link til den, da blir den bare slettet. Webmaster har jo slettet alle sånne "jeg liker deg" tråder i den senere tid. Det har du sikkert rett i. Jeg sitter på jobb og prøver å bruke minst mulig tid her inne, skjønner du. (Det er ikke bare lett ...) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ulvinnen Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 Det har du sikkert rett i. Jeg sitter på jobb og prøver å bruke minst mulig tid her inne, skjønner du. (Det er ikke bare lett ...) Jeg skjønner hva du mener. Jeg skulle ikke vært på dol jeg heller, oppgavene står i kø på hjemmebane også. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gyda Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 Jeg skjønner hva du mener. Jeg skulle ikke vært på dol jeg heller, oppgavene står i kø på hjemmebane også. Det burde kanskje ha vært en dol-lås med en kode som gjør at man ikke kan være her mellom da og da (noe man selv må bestemme seg for med hardt hjerte og enda hardere hånd). Jeg ser for meg noe stort og skremmende som ikke bare fungere som lås, men også som noe truende og farlig og illeluktende og frastøtende og motbydelig og diskøsting! Og så, på et gitt tidspunk: Pling - så er alt borte og alle de snille menneskene på dol er tilgjengelige igjen og ingenting er truende og farlig og illeluktende og frastøtende og motbydelig og diskøsting. Bare fryd og gammen. Men du verden - jeg måtte nok et stykke ned i min indre kjeller for å tvinge meg selv til å sette på den låsen, ja. ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ulvinnen Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 Det burde kanskje ha vært en dol-lås med en kode som gjør at man ikke kan være her mellom da og da (noe man selv må bestemme seg for med hardt hjerte og enda hardere hånd). Jeg ser for meg noe stort og skremmende som ikke bare fungere som lås, men også som noe truende og farlig og illeluktende og frastøtende og motbydelig og diskøsting! Og så, på et gitt tidspunk: Pling - så er alt borte og alle de snille menneskene på dol er tilgjengelige igjen og ingenting er truende og farlig og illeluktende og frastøtende og motbydelig og diskøsting. Bare fryd og gammen. Men du verden - jeg måtte nok et stykke ned i min indre kjeller for å tvinge meg selv til å sette på den låsen, ja. ) En skremmende oppfinnelse, det der Men jeg tror jeg kunne trengt den akkurat nå. Så du får sende den over straks du har den klar. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gyda Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 En skremmende oppfinnelse, det der Men jeg tror jeg kunne trengt den akkurat nå. Så du får sende den over straks du har den klar. Pling: Nå er jeg hjemme. Så da kommer ikke låsen med det aller, aller første. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Princess Peach Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 Det burde kanskje ha vært en dol-lås med en kode som gjør at man ikke kan være her mellom da og da (noe man selv må bestemme seg for med hardt hjerte og enda hardere hånd). Jeg ser for meg noe stort og skremmende som ikke bare fungere som lås, men også som noe truende og farlig og illeluktende og frastøtende og motbydelig og diskøsting! Og så, på et gitt tidspunk: Pling - så er alt borte og alle de snille menneskene på dol er tilgjengelige igjen og ingenting er truende og farlig og illeluktende og frastøtende og motbydelig og diskøsting. Bare fryd og gammen. Men du verden - jeg måtte nok et stykke ned i min indre kjeller for å tvinge meg selv til å sette på den låsen, ja. ) Der skrev du noen sannhetens ord, Gyda. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 He, he! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.