Aramir Skrevet 27. november 2006 Skrevet 27. november 2006 Jeg har nettopp økt Zyprexadosen og er SULTEN! Finnes det noe, hva som helst, fra helsekost eller apoteket som kan dempe sultfølelsen? Jeg har laget en regel for meg selv om å ikke spise etter kl 21. Etter det er det kun salat og gulrøtter jeg kaster meg over. Men det hjelper så lite. Dette er viktig for meg. Råd tas imot med takk! 0 Siter
Gjest Løvetannbarnet Skrevet 27. november 2006 Skrevet 27. november 2006 Hei! Er det mulig å bruke en annen medisin i stedet? 0 Siter
Gjest Alt er tiltak Skrevet 27. november 2006 Skrevet 27. november 2006 anbefaler annen medisin. Zyprexaen fikk meg til å spise hele tiden.Jeg ble gal av den.. 0 Siter
serenity777 Skrevet 27. november 2006 Skrevet 27. november 2006 Gå laaange turer. Det er det eneste som holder vekta i sjakk. Spis ofte og lite, og spis innen en time etter du står opp. Ikke at det nødvendigvis hjelper. 0 Siter
Gjest policy Skrevet 30. november 2006 Skrevet 30. november 2006 zyprexa er en grusom vektøker. Problemet med den er at den utsetter metthetsfølelsen. Det går altså en stund fra man har spist til at "hjernen" oppfatter det. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.