Gjest Jente31 Skrevet 27. november 2006 Skrevet 27. november 2006 Hei er ikke meningen å mase!!- men jeg er usikker på dette m migrene og bipolar II (Har probl m å forstå, og trenger desverre ofte å få inn ting m t-skje. Beklager). Har prøvd alle migrene medisiner som har liten eller ingen effekt på migrenen. Jeg har sympt.på bipolar II m.m (skal snart til lege) og har sikker migrene. D er også psykiske lidelser i nær fam.(far og bror). Da er sannsynligheten stor for at mine mistanker blir bekreftet??og hvilken effekt har valproat på migrene og bip.II? Jeg sliter, og forsøker å finne svar for å komme meg på beina så beklager om jeg blir oppfattet som masete;) 0 Siter
Gjest schwa Skrevet 27. november 2006 Skrevet 27. november 2006 Har du prøvd kiropraktor mot migrene? Noen ganger har ingenting av migrenemedisiner funket på meg. Men med en superkjapp behandling kan migrenen hos meg være borte på et blunk ;-) (Det er ikke så skummelt som det høres ut som) 0 Siter
Gjest Jente31 Skrevet 27. november 2006 Skrevet 27. november 2006 Har du prøvd kiropraktor mot migrene? Noen ganger har ingenting av migrenemedisiner funket på meg. Men med en superkjapp behandling kan migrenen hos meg være borte på et blunk ;-) (Det er ikke så skummelt som det høres ut som) jepp d og akupunktur.. 0 Siter
Gjest Jente31 Skrevet 27. november 2006 Skrevet 27. november 2006 jepp d og akupunktur.. Måtte bare si d.. 0 Siter
Gjest bikkja Skrevet 28. november 2006 Skrevet 28. november 2006 Måtte bare si d.. Jeg har fått migrene etter jeg begnte med alle medisinen, har også bio 2. 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 6. desember 2006 Skrevet 6. desember 2006 Valproat/Orfiril har vist seg å være et utmerket forebyggende middel mot migrene. Kanskje kan en "slå to fluer i en smekk". 0 Siter
Gjest Jente31 Skrevet 8. desember 2006 Skrevet 8. desember 2006 Valproat/Orfiril har vist seg å være et utmerket forebyggende middel mot migrene. Kanskje kan en "slå to fluer i en smekk". TAKK for svar:) (nyttig) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.