Gå til innhold

Hvor lenge er det til ferien nå? og hor lenge varer den?

Anbefalte innlegg

jule-vinterferie eller hva det heter..

Åssen er ferien for helsetjenesten fremmover nå?

Hun har vært og pratet med legen for meg nå-og nå vil de prøve og få meg inn til en time før jul, men når tar de ferie?

Hun kom akuratt tilbake fra et langt kurs utenfor kommunen. Skal jobbe 2 dager nå også skal hun vist ha fri på starten av desember (jobber ikke 100% stilling).

Jeg synes det heletiden er et kurs, en ferie.... :(

Det stopper så opp for meg når ingenting skjer fordi jeg føler at hun ikke har tid. Og det er så mange andre hun hjelper jeg vil ikke presse meg på.. Men skulle så ønske at noen kunne skje nesten hver dag.....

Men sammtidig... jeg fikk en mail fra henne før hun gikk på kurs for et par uker siden og har ikke svart.....jeg er dummmm ass!! ..:)

bleh.... Og sammtidig så har jeg pakket sovepose og alt for og "stikke av" bli fri fra her hjemme... Men jeg klarer det ikke.... hvis jeg bare forsvant så hadde de vel skjønt at noen må ta tak i meg......klarer ikke ta tak i megselv.. er så redd.....

******** Jeg har merket no fint no... jeg kan stå i kø. for det meste ;)

Fortsetter under...

Siste dag før ferien er 22. desember.

En begynner igjen 2. januar.

Oi, hei! Takker :)

Mange skrive feil JEG hadde ;)

Da har vi i allefall rundt 15 dager på oss til og få meg til legen før jul når hun kommer tilbake 6-8 des. et sted... hvis ikke færre dager om hun skal på no kurs eller ha fri i den perioden :o

Med meg "på slep" så skal det vel endel til om dette går før jul også.. døgnrytmen!!! uuffe !

Også har jeg ikke vært hoss legen på godt over 6 år.. gruer meg..

Hun spurte om jeg ville prate med legen om det Somatiske eller det Psykiske først, eller kanskje bare et lite møte hvor jeg kan hilse på legen.

og jeg vet ikke helt hva jeg vil først... Har hatt noen skikkelige jævlige episoder som jeg ikke tror er psykiske i årene som har gått..

Som jeg gjerne skulle vite at ikke er noe farlig. Synsforstyrrelser, nummenhet i armer, rare stikkende hodepiner, hjertet som slår merkelig(føltes ut som en vannseng!). Klump under huden ;(, skremmende skulder/rygg smerter.. (ble skremmende når jeg leste om det på internet, kom sammen med hjerte greiene, trodde jeg hadde hjerteinfarkt eller noe sånt :o

Jeg må ta med en liste tenker jeg. Han har egentlig allerede fått en siden jeg skrev et brev til ham i sommer, men burte kanskje få skrevet ned ting igjen. Har ikke merket noe av det fysiske over her på lenge men..

Må jeg ha vært og pratet med legen MANGE ganger om det psykise før han kommer til og skrive ut noe som demper angsten min tror dere?

Jeg gleder meg VELDIG på en måte! Alt jeg kanskje kan komme til og klare uten ubehag...!!

Skal svømme....MMM! :)

Må kjøpe dykkerbriller kanskje. Da kan jeg jo gå inn i butikker uten og knekke sammen helt?? :D

Tannlege - Linser/nye briller, ikke no mere mysing!!

Må skrive flere lister om alt jeg vil prøve ;D

Tar det lang tid før sånn medisiner mot angst fungerer? Blir man veldig avslappet eller noe sånt?

Har ikke stappet i meg noe merkelig siden jeg røyka hasjh som 14-15 åring... :o

Man blir vel ikke dopa av disse medisinene?

Livredd for og få bivirkninger som går utover tenner/tannkjøtt også... hmm :)

jaja,skrive i det uendelige om ingenting har jeg i allefall teken på ;)

Har mange spørsmål til legen i allefall når jeg kommer meg ditt :D

Natta :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...