Gå til innhold

NHD: Hvor lenge må man være stabil for å bli erklært frisk?

Anbefalte innlegg

Gjest Ei som nå elsker livet!!!

Hei!

Jeg lurer på hvor lenge jeg må være helt stabil og uten symtomer før psykologen/behandleren min kan erklære meg for frisk?

Jeg har slitt med eupf borderlinetype siden 1993.

Nå er jeg helt stabil og har ingen symtomer lengre som skulle tilsvare eupf. Ingen depresive tanker, ingen selvskading, ingen svingninger i tanker/følelser/humør, har impulskontroll, ingen angst.

Alt ved meg har blitt stabilt og jeg bruker ikke lengre noen medisiner.

Slik har aldri jeg hatt det og livet kjennes fantastisk å leve!

Når kan jeg be om å få en ny utredning på om jeg fortsatt har eupf borderline type og hvor lenge må jeg være stabil før jeg kan bli erklært frisk???

Fortsetter under...

Gjest Ei som elsker livet!!!

Det høres jo ut som du har erklært deg selv frisk, og kanskje det er det viktigste?

Hehe, jeg kan jo ikke erklære meg selv som frisk. Jeg bare skrev hvordan hverdagen min er nå, i motsetning til hva den har vært.

Derfor lurer jeg på hvor lenge jeg må være stabil før jeg kan ta en ny utredning og evt få vite om jeg har blitt frisk.

Hehe, jeg kan jo ikke erklære meg selv som frisk. Jeg bare skrev hvordan hverdagen min er nå, i motsetning til hva den har vært.

Derfor lurer jeg på hvor lenge jeg må være stabil før jeg kan ta en ny utredning og evt få vite om jeg har blitt frisk.

Du vet jo allerede at du er frisk, ingen andre enn du selv kan svare på det spm. Psykologer og andre kan ikke ved intervjuer fastslå din objektive følelse av velvære.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...