Gå til innhold

Ta hull i ørene i Oslo?

morsan

Anbefalte innlegg

Folkens: Gi meg et godt tips om et bra sted å dra - helst i området rundt Karl Johan.

Jeg har hatt hull i ørene i ca 30 år, men et par år uten har gjort at hullet på den ene sida har grodd halvveis igjen - såpass mye at jeg ikke klarer å stikke hull selv:-(

Antar man tar med seg øredobber selv?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

ta det hos en frisør.. de setter i øredobber som de har der...

Vil helst ikke bruke øredobber som de har der. Jeg har mange selv.;-)

Tar hvilken som helst frisør hull i ørene, da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil helst ikke bruke øredobber som de har der. Jeg har mange selv.;-)

Tar hvilken som helst frisør hull i ørene, da?

alle frisørene jeg har vært hos gjør det hvertfall.. vet ikke om de bruker øredobber du tar med selv..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville ikke gått til salong for å åpne hull som allerede har blitt brukt. Du kan bedøve ned øret og stikke selv, hvis du orker da. Det finnes mange måter å bedøve på. Husk å bruke sterilt utstyr

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville ikke gått til salong for å åpne hull som allerede har blitt brukt. Du kan bedøve ned øret og stikke selv, hvis du orker da. Det finnes mange måter å bedøve på. Husk å bruke sterilt utstyr

Hvorfor ville du ikke gått til salong? Fordi du betaler "for mye" i forhold til hva man får igjen, eller fordi resultatet ikke blir så bra da?

Og jeg vet det er mange måter å bedøve ører på!! ;-) De opprinnelige hullene ble laget av min mor da jeg var ca 10 år, og "bedøvelsesmetoden" var den samme som hun hadde lært på 50-tallet: Sitte med en klesklype på øreflippen i 10 minutter før man stikker!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Rundt femtilappen hos Scorpius på hjørnet av Birkelunden, dobber inkludert (forbausende nok ikke skumle metaller i dem heller). Dyrere alle andre steder jeg vet om, men plenty av frisørsalonger gjør det jo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...