morsan Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Folkens: Gi meg et godt tips om et bra sted å dra - helst i området rundt Karl Johan. Jeg har hatt hull i ørene i ca 30 år, men et par år uten har gjort at hullet på den ene sida har grodd halvveis igjen - såpass mye at jeg ikke klarer å stikke hull selv:-( Antar man tar med seg øredobber selv? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meg__123! Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 ta det hos en frisør.. de setter i øredobber som de har der... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 28. november 2006 Forfatter Del Skrevet 28. november 2006 ta det hos en frisør.. de setter i øredobber som de har der... Vil helst ikke bruke øredobber som de har der. Jeg har mange selv.;-) Tar hvilken som helst frisør hull i ørene, da? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meg__123! Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Vil helst ikke bruke øredobber som de har der. Jeg har mange selv.;-) Tar hvilken som helst frisør hull i ørene, da? alle frisørene jeg har vært hos gjør det hvertfall.. vet ikke om de bruker øredobber du tar med selv.. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moraki Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 Jeg ville ikke gått til salong for å åpne hull som allerede har blitt brukt. Du kan bedøve ned øret og stikke selv, hvis du orker da. Det finnes mange måter å bedøve på. Husk å bruke sterilt utstyr 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 29. november 2006 Forfatter Del Skrevet 29. november 2006 Jeg ville ikke gått til salong for å åpne hull som allerede har blitt brukt. Du kan bedøve ned øret og stikke selv, hvis du orker da. Det finnes mange måter å bedøve på. Husk å bruke sterilt utstyr Hvorfor ville du ikke gått til salong? Fordi du betaler "for mye" i forhold til hva man får igjen, eller fordi resultatet ikke blir så bra da? Og jeg vet det er mange måter å bedøve ører på!! ;-) De opprinnelige hullene ble laget av min mor da jeg var ca 10 år, og "bedøvelsesmetoden" var den samme som hun hadde lært på 50-tallet: Sitte med en klesklype på øreflippen i 10 minutter før man stikker!!!!! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ublu Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 Rundt femtilappen hos Scorpius på hjørnet av Birkelunden, dobber inkludert (forbausende nok ikke skumle metaller i dem heller). Dyrere alle andre steder jeg vet om, men plenty av frisørsalonger gjør det jo. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.