Gå til innhold

Lager dere julelkalender til noen? :-)

laguna1365380434

Anbefalte innlegg

laguna1365380434

Jeg er dødsbarnslig og gjør! I år veksler jeg litt på hvem som får, men det er stort sett delt mellom vennina mi, sønnen hennes på 4 og en venn.

Jeg har laget rebuser til nesten alle pakkene, og pakket inn alt fra parfymeprøver, nøkkelring og fjollete rosa penn til venninne, "magiske" boksershorts, julehefter, og øl til venn, og biler, propellfisker, malesaker og spøkelsesreflekser til gutten.

I alt nærmere 40 småpakker!

Gjett om jeg føler meg grei i år a! ;-) (Og litt dum..Jeg har _overhodet_ ikke råd..;-) Men noe er gratis da..Sånn kort på tjenester, hyggelige ting etc..Kino, barnevakt, ølleaselskap tilgode, sant..)

Hvem lager dere til?

Eller gidder dere ikke å dille med sånt?

*barnslig, men litt selvfornøyd med forseggjort kalender*

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

• Svar 71
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• laguna1365380434

24

• jubalong70

5

• candyqueen_83

4

• pekkaline

4

Mest aktive i denne tråden

laguna1365380434

Jeg som sambo lager til hverandre :-)

Vi må vel snart begynne å lage til snuppa også.. hehe.

Så koselig da! :-)

Hvor gammel er babyen din blitt nå? Sånn ca året?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

laguna1365380434

Nei, jeg gidder ikke å dille med sånt. Vurderer å gå og kjøpe meg en sjokoladekalender, dog. :)

Det vil jeg ha også..Siden ingen lager til meg..;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lager ikke julekalender. pleier kjøpe en Flax julekalender, der vi kan vinne.

Min barnslige last er å gå inn på alle jelekalendere jeg finner på nettet, sende inn og håpe på gevinst!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Princess Peach

Det vil jeg ha også..Siden ingen lager til meg..;-)

Nei, det er nok der det ligger. Siden ingen lager til meg, så gidder ikke jeg å lage til dem heller. ;)

Men egentlig synes jeg det er litt tullete at voksne folk skal ha adventskalender.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lager julekalender til datteren min, men aldri til andre voksne.

Høres koselig ut på en måte, men jeg hadde aldri giddi å dille med det...syns det er nok jobb å lage kalender til henne jeg, selv om det er koselig. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

laguna1365380434

Lager ikke julekalender. pleier kjøpe en Flax julekalender, der vi kan vinne.

Min barnslige last er å gå inn på alle jelekalendere jeg finner på nettet, sende inn og håpe på gevinst!

Lykke til! :-) Det hadde jo vært en kul førjulsgave, å vinne der!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

laguna1365380434

Nei, det er nok der det ligger. Siden ingen lager til meg, så gidder ikke jeg å lage til dem heller. ;)

Men egentlig synes jeg det er litt tullete at voksne folk skal ha adventskalender.

Det synes jeg også, men så synes jeg samtidig det er så kos, og det vinner..;-)

Føler at den dessuten har litt mere eksistensberettigelse i år, da jeg har med åtte pakker til gutten til venninne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

laguna1365380434

Sånn ca halvåret ;-)

Ah, ikke verre nei..Jeg husker visst dårlig.

Jeg leste alle trådene, og syntes det var hyggelig og alt det der, men når de var hadde jeg vist glemt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

laguna1365380434

Lager julekalender til datteren min, men aldri til andre voksne.

Høres koselig ut på en måte, men jeg hadde aldri giddi å dille med det...syns det er nok jobb å lage kalender til henne jeg, selv om det er koselig. :-)

Enig i at det er litt dillete altså..;-)

Men det er nå så hyggelig også, og dessuten synes jeg den er litt unskyldt i år, da det er noen pakker til ungen til venninna mi oppi der, så ikke bare til de voksne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Princess Peach

Det synes jeg også, men så synes jeg samtidig det er så kos, og det vinner..;-)

Føler at den dessuten har litt mere eksistensberettigelse i år, da jeg har med åtte pakker til gutten til venninne.

Hmm, ok, under tvil. :)

Jeg syntes iallfall det var kjempestas med pakkekalender da jeg var liten. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes du virker som en uhorvelig søt og god venninde laguna.

Skulle ønske noen lagde en fin kalender også til deg.

I fjor lagde jeg kalendere til mann og barn.

Eller jeg lagde til mann da, for barna fikk kjøpekalendere. Den minste en sånn med småting i og en sjokolade, og størstemann fikk en med masse fiskekroker i og en sjokolade i hver luke.

Til mannen min hadde jeg en sjokolade i hver luke, ja alle liker sjokolade her utenom jeg noe særlig, og en lapp i hver luke hvor jeg hadde skrevet noe som jeg setter pris på ved ham ol.

I år har jeg lyst til skikkelige lagekalendere, med poser hengt opp i røde klessklyper og med kjøpeting fra truser til stæsj.

Har lyst til å gi både mann, barn og svigemor.

Så var det tiden da.... :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, så fint gjort! :o)

Jeg har ikke overskudd til å lage mer enn kalenderen til guttungen nå. Han får en som består av smågaver, tulleting og aktiviteter/koseting i skjønn blanding.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...