Gå til innhold

Faddere i Plan Norge: har dere fått mail?

Caloni Makaroni

Anbefalte innlegg

Caloni Makaroni

Jeg har et fadderbarn i Plan Norge, og i dag fikk en mail fra dem med tilbud om å kjøpe noen "overprisete gaver", altså mest som en donasjon av penger, men at jeg får en liten ting igjen. Nederst i mailen står det at denne mailen er bare sendt til et begrenset utvalg av deres støttespillere, og at de derfor håper de får lov til å kontakte meg ved et senere tidspunkt for å høre hva jeg mener om denne tjenesten.

Vanligvis når man får junkmail eller andre reklameting så sier de jo "DU er valgt ut!", "DU er kunde nr. 1 million!" etc.

Så ble jeg litt nysgjerrig...når en seriøs organisasjon sier dette, er det sant da?

Det er sikkert flere av dere som har fadderbarn i Plan Norge,- har dere fått mail?

Det er nå mye man skal lure på på en helt vanlig onsdagskveld også, da ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er kontaktperson for klassen til datteren min sitt fadderbarn. (ble det en forståelig setning...?)

Jeg har ikke fått mail fra plan norge...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Caloni Makaroni

Jeg er kontaktperson for klassen til datteren min sitt fadderbarn. (ble det en forståelig setning...?)

Jeg har ikke fått mail fra plan norge...

Men du har oppgitt mailadressen din, slik at du av og til får mail fra dem?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også fått mail.

Har to fadderbarn, et alene som er kun registrert på meg, og et som jeg har sammen med søsteren min og som er registrert på oss begge (men på min søsters mail). Det var på sistnevnte mailen kom, og ikke på min. Vanligvis pleier vi å få to kopier av alt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...