Mary Poppins Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 Er det noen andre ser på slankeleieren som går på TVNorge nå? Fy søren for en gjeng med drittunger! De har fått en helt unik mulighet til å forandre livet sitt og det eneste de gjør er å syte, nekter å være med på aktiviteter osv! Jeg tviler på at disse barna noen gang har fått et eneste "nei" hjemme og dermed fått lov til å gjøre og spise nøyaktig det de vil, med den konsekvensen at de har blitt veldig overvektige... det er trist. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mary Poppins Skrevet 29. november 2006 Forfatter Del Skrevet 29. november 2006 jeg mente ikke at _alle_ er like ille, men noen av dem virker svært svært bortskjemte. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lalala1365380457 Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 ser på det jeg og nå! 2 stk som er skikkelig ille, resten ser faktisk ganske ivrig ut.. men jeg må si jeg synes det norske virket bedre, hvor foreldre er med og får kostholdsundervisning og ett innsyn i hva ungdommen må gjennomgå samt mulighet til delta selv. sikkert enormt tungt for disse amerikanske ungdommene å komme hjem når foreldre er totalt uten kunnskap om hva som trengs og har et helt annet kosthold selv.. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mary Poppins Skrevet 29. november 2006 Forfatter Del Skrevet 29. november 2006 ser på det jeg og nå! 2 stk som er skikkelig ille, resten ser faktisk ganske ivrig ut.. men jeg må si jeg synes det norske virket bedre, hvor foreldre er med og får kostholdsundervisning og ett innsyn i hva ungdommen må gjennomgå samt mulighet til delta selv. sikkert enormt tungt for disse amerikanske ungdommene å komme hjem når foreldre er totalt uten kunnskap om hva som trengs og har et helt annet kosthold selv.. jeg er enig i at jeg synes det norske programmet virket mye bedre, men jeg vet ikke helt om de to programmene kan sammenliknes, siden dette er et slankeleier. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ShitDiddelyDo Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 Det er ingen normale folk som blir med på tv-show av denne typen. Sier seg sjøl at det er mye rart der. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ariadne Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 Kanskje det. Eller kanskje noen av dem hadde en ubehandlet depresjon, da nytter "hu og hei i fjell og li" lite. Uspiselig oppførsel i alle fall. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 Vi ser også på det og er helt enige med deg. De to bortskjemte sakene i går skulle vært tvunget til å gå de også - makan til oppførsel. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.