Gå til innhold

Jeg kom til et låst ammerom...

Solsikkefrø

Anbefalte innlegg

Jeg og en venninne var på shoppingtur idag. Etter en stund måtte babyene ha ny bleie og litt pupp, så vi oppsøkte ammerommet på senteret. Da vi kom dit, var det låst. Lettere irriterte, stod vi å ventet på at denne (kanskje ammende) kvinnen skulle låse opp... da det hadde gått 7 minutter, banka jeg på...og en ung jente (14 år kanskje) åpnet døren og utbrøt: "sorry, jæ måtte sminke mei!" med en litt halvsløv tone og en 15-16 år gammel gutt på slep!!! Jeg ble så inni hampen irritert over at de hadde kapret ammerommet for å knulle, og lite beskjeden som jeg er sa jeg bestemt at "dere kan ikke bare kapre ammerommet og låse det for å sminke dere, makan til ungdommer!"..De bare tusla videre med hode bøyd. Det stod en litt eldre dame i andre enden av gangen som skulle til å gå inn på do, men hun stoppa i døra og stod å stirra på meg og måpte... "Helt enig med deg" utbrøt hun, og gikk...

Arrrgh! Kan de ikke bare pule på doen heller? istedenfor å kapre det eneste amme- og stellerommet som finnes der? Seriøst!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

• Svar 62
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Solsikkefrø

14

• morsan

7

• DarkPink

6

• ShitDiddelyDo

6

Hahahahaha, du er, (tenker) 21 år eller noe sånt, og du dro en klassisk "ungdommen nå til dags"?

Det gjør ikke jeg engang, og jeg er godt uti trettiåra.

;oP

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men, altså: Du skulle skifte bleie på sneipen?

I et ammerom? Altså: Et rom for pupp?

Er det i henhold?

Spør du meg høres det ut som om fjortisjenta ga like mye pupp som du hadde planer om å gjøre der inne ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Står det noe om aldersgrense for amminga? Hæ? Hæ?

Ikke det nei!

Jeg tror ikke akkurat at det var en pupp den jenta ammet fra isåfall *flire*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det i henhold?

Spør du meg høres det ut som om fjortisjenta ga like mye pupp som du hadde planer om å gjøre der inne ...

men sier seg jo selv at hu blir sur da.. når ei på 14 kommer ut derfra.. fra et ammerom som andre faktisk trenger...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det i henhold?

Det er kun på ammerommet det er stellebord på senteret dessverre, så da er det kun der man kan gå hvis babyen har bæsja... :) Det er derimot flere plasser på senteret man kan knulle :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men sier seg jo selv at hu blir sur da.. når ei på 14 kommer ut derfra.. fra et ammerom som andre faktisk trenger...

Kan høres ut som om fjortisene trengte rommet de også. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1164839450' post='3412965]

He he..Sorry at jeg ler. Men det er jo litt komisk og da!

*Se det for seg*

Ja, nå når jeg er kommet hjem igjen fra senteret, da er det ganske morsomt å tenke på hehe ;) Men det var veldig frustrerende der og da :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er kun på ammerommet det er stellebord på senteret dessverre, så da er det kun der man kan gå hvis babyen har bæsja... :) Det er derimot flere plasser på senteret man kan knulle :)

Du får se positivt på det: 7 minutter er ikke rare greia.

Men hvorfor banka du på? Dere brukte sikkert minst 7 minutter dere også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tror ikke akkurat at det var en pupp den jenta ammet fra isåfall *flire*

Hva med gutten? Og hvor står det at det bare skal ammes fra pupp?

Om ikke han ammet så var det gyldig dersom hun svelget, det er helt klart.

I min verden, i hvert fall.

Sånn går det når dolerne nekter sine døttre å overnatte hos tvilsomme guttehvalper. En klassisk lose-lose situasjon!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, nå når jeg er kommet hjem igjen fra senteret, da er det ganske morsomt å tenke på hehe ;) Men det var veldig frustrerende der og da :P

He he.. Vittig! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem har sagt at de hadde sex? Kan faktisk godt hende hun bare sminka seg og vill ha selskap. Og så kan det hende hun tenkte at det sannsynligvis kom til å komme flere dotrengte enn ammetrengte på den tida hun skulle bruke.

Virker på meg som om du er mest misunnelig for at de (kanskje) hadde gøy sex mens du bare måtte amme =p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem har sagt at de hadde sex? Kan faktisk godt hende hun bare sminka seg og vill ha selskap. Og så kan det hende hun tenkte at det sannsynligvis kom til å komme flere dotrengte enn ammetrengte på den tida hun skulle bruke.

Virker på meg som om du er mest misunnelig for at de (kanskje) hadde gøy sex mens du bare måtte amme =p

slem du er da :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest poltergeist

hehe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...