Gjest BjørnenColargol Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 Er det en regel du går ut fra? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Helledussen Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 Nei, den som tier samtykker...ELLER tør ikke sa hva h*n mener...ELLER syns de andre er så på viddene at det blir flaut å si noe...ELLER erveldig sjenert. For meg, dersom jeg tier, er det ikke nødvendigvis fordi jeg samtykker...Ofte tvert i mot :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mumitrollet Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 Nei, absolutt ikke. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 Det kommer vel an på... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gyda Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 Jeg tier sjelden. Og når jeg samtykker, så gir jeg uttrykk for det også. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gyda Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 Jeg tier sjelden. Og når jeg samtykker, så gir jeg uttrykk for det også. - og jeg går sjelden ut fra at andre rundt meg automatisk mener som meg om de f.eks. ikke kommenterer noe jeg sier. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 Det kommer vel an på... Godt svar! :-) Det kommer så absolutt helt an på situasjonen. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaVa Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 - og jeg går sjelden ut fra at andre rundt meg automatisk mener som meg om de f.eks. ikke kommenterer noe jeg sier. Jeg for min del regner med at alle i utgangspunktet mener som meg, jeg - det er da innlysende at verden ser ting på samme geniale måte som meg? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Caloni Makaroni Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 Det spørs i hvilken setting det gjelder. Om det sies i en stor gruppe "Vi tenker å gjøre det sånn", så kan jeg la være å si noe, fordi jeg ikke har noen motforestillinger om at det gjøres på den måten. Men om det er en mindre gruppe, eller en og en, så pleier jeg selvsagt å si meg enig om jeg er enig. Det er heller motsatt, at dersom jeg er helt uenig, så orker jeg ikke begynne å diskutere, dersom jeg vet at motparten ikke vil høre på meg likevel. Men da viser jeg tydelig i kroppsspråket mitt at jeg misliker avgjørelsen/synspunktene deres. Jeg tier aldri i en slik sammenheng uten at jeg er sikker på at de andre vet hva jeg mener om saken. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gyda Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 Jeg for min del regner med at alle i utgangspunktet mener som meg, jeg - det er da innlysende at verden ser ting på samme geniale måte som meg? Du har et godt poeng der, KaVa. Definitivt! Så når KaVa har talt blir det stille rundt bordet. ;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaVa Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 Du har et godt poeng der, KaVa. Definitivt! Så når KaVa har talt blir det stille rundt bordet. ;-) Burde i alle fall vært sånn ;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.