Gjest håpløst tilfelle ! Skrevet 30. november 2006 Skrevet 30. november 2006 Situasjon: Innlagt med psykose pga misbruk av amfetamin. Gått bra i en periode, vært hjemme med tett oppfølging. Rotet det til og misbrukte igjen, voldsomt ute å kjøre psykisk nå. Er det vits å ringe å be om hjelp? fortjener en person som meg det? er ikke ute etter noe symapti men lurer på om det er toppen av frekkhet å ringe å be om hjelp når jeg har fått streng beskjed om å ikke nærme meg dop. 0 Siter
Gjest Lykke til! Skrevet 30. november 2006 Skrevet 30. november 2006 Alle fortjener hjelp. Selvfølgelig skal du be om hjelp. Du må ikke betegne deg selv som et håpløst tilfelle, fordi om du har mislyktes. Fint at du vil ha hjelp. Det viser at du tar ansvar for eget liv, og at du vil fremover. 0 Siter
Gjest Mechilah Skrevet 30. november 2006 Skrevet 30. november 2006 Klart du fortjener hjelp,du er et verdifullt menneske. Ring du 0 Siter
serenity777 Skrevet 30. november 2006 Skrevet 30. november 2006 Du skal ikke føle deg uverdig for hjelp. Du er ikke noe dårlig menneske, du har et rusproblem. Og de er tøffe å bli kvitt. Ta kontakt og lykke til! 0 Siter
Gjest sitrius Skrevet 30. november 2006 Skrevet 30. november 2006 Synes absolutt du fortjener en "ny" sjanse!! Bare du ikke "misbruker" en slik sjanse.. Lykke til:) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.