Gjest Den grønne kokk Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 Kan noen gi meg oppskriften på en god glasur? Nok til å dekke en langpannekake (sjokolade). :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
candyqueen_83 Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 Denne synes vi er god : ca 600 g melis 250-300 g smeltet melange (start med 250g) 2ts vaniljesukker 6 ss kaffe 1-2 ss kakao (litt etter egen smak) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 Denne synes vi er god : ca 600 g melis 250-300 g smeltet melange (start med 250g) 2ts vaniljesukker 6 ss kaffe 1-2 ss kakao (litt etter egen smak) Smeltet smør!? Det er mest vanlig vel at smør og sukker/melis røres sammen, ikke at smøret smeltes først? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GoodTimes Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 Nåe jeg leser diverse blogger, ser jeg at noen bruker en understreking, som IKKE er urlen. For eksempel: ... den dagen var fin. Som _jenta her_ også tydeligvis syntes. Da er jenta her understreket, og når man klikker på den, kommer det for eksempel fram noe fra nettet og en eller annen url, ei jente som ler i vinden. Jeg kan bare legge ut url'er. Hvordan kan man bare legge ut litt man har skrevet sjøl, og så blir det en peker likevel? Noen som skjønte dette? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GoodTimes Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 Nåe jeg leser diverse blogger, ser jeg at noen bruker en understreking, som IKKE er urlen. For eksempel: ... den dagen var fin. Som _jenta her_ også tydeligvis syntes. Da er jenta her understreket, og når man klikker på den, kommer det for eksempel fram noe fra nettet og en eller annen url, ei jente som ler i vinden. Jeg kan bare legge ut url'er. Hvordan kan man bare legge ut litt man har skrevet sjøl, og så blir det en peker likevel? Noen som skjønte dette? Hvordan i h. klarte jeg dette? Det skulle være ny tråd. Beklager, grønn kokk! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mAd Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 Smeltet smør!? Det er mest vanlig vel at smør og sukker/melis røres sammen, ikke at smøret smeltes først? Jeg har også ei kake med glasur hvor smøret skal smeltes før det blandes med melisen og resten av stashet, og god blir den 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
candyqueen_83 Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 Smeltet smør!? Det er mest vanlig vel at smør og sukker/melis røres sammen, ikke at smøret smeltes først? Smøret skal smeltes i denne glasuren 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Luskelita Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 Denne er umåtelig populær her hos meg, og er nok til en langpannekake: 50 g margarin og 100 g Firkløver sjokolade smeltes over svak varme. Tilsett 1/2 dl melk og ca 200 g melis. Røres sammen til en jevn glatt glasur. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.